michael691 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg vil gjerne se: Opeth Norther Amon Amarth Escape the fate (For dama, sånn at hu blir med på alle de andre å(6)) Blood Stain Child Breaking Benjamin In Flames Finntroll Insomnioum. Tviler sterkt på at noen av disse kommer. muligens Opeth. Når får vi vite? Hvem vil du se? Edit: Skrivefeil. Endret 15. oktober 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
greiven Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Rage Against the Machine In Flames Hovedsaklig de to... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg tror ikke det blir noen Hove neste år. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 - Opeth (denne gangen uten sykdomsavlysning) - Cajun Dance Party - Dark Tranquility - Fair to Midland - The Shins - Kings of Leon - Volbeat - Of Montreal / Blikk Fang - Machine Head - Trivium - Kasabian - Soilwork - Cut Copy - Razorlight - Children of Bodom Ønskerepriser inkluderer selvsagt Arcade Fire, The Killers og Flogging Molly. Må nok vente noen år før disse kommer tilbake, men det jeg har fortsatt frysninger etter Arcade Fire i 2007. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg tror ikke det blir noen Hove neste år. Hvorfor ikke :o?! Det var JÆVLIG bra lineup i fjor. 7 av fav. banda mine. Men jeg kunne ikke gå Har du kilder? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 De har gått millionunderskudd hvert år, hvor lenge kan de fortsette med det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 - Lene Alexandra - Aylar - Linni Meister - Helene Rask Fantastiske sangere alle sammen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 - Lene Alexandra- Aylar - Linni Meister - Helene Rask Fantastiske sangere alle sammen Du kanke være seriøst nå? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Selvfølgelig er han ikke seriøs. Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Opeth Children of Bodom Amon Amarth Stongard/Dunderbeist/Begge to Kamelot Avenged Sevenfold Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 - Lene Alexandra- Aylar - Linni Meister - Helene Rask Fantastiske sangere alle sammen Fantastisk god underholdning og mye pent å se på. Foretrekker å dra på en slik konsert fremfor dystre menn med svart sminke som later som om de er så tøffe. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 - Lene Alexandra- Aylar - Linni Meister - Helene Rask Fantastiske sangere alle sammen Fantastisk god underholdning og mye pent å se på. Foretrekker å dra på en slik konsert fremfor dystre menn med svart sminke som later som om de er så tøffe. Der har du det ja Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Festival skal være fest og fyll Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 - Lene Alexandra- Aylar - Linni Meister - Helene Rask Fantastiske sangere alle sammen Fantastisk god underholdning og mye pent å se på. Foretrekker å dra på en slik konsert fremfor dystre menn med svart sminke som later som om de er så tøffe. Der har du det ja Bedre å høre på smarte metalers som synger om filosofi, religion, krig, og hverdagsproblemer enn puppeberter med iq på 0 som synger om sitt eget utstyr.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei, det er det ikke. Religion og krig er ikke noe jeg diskuterer høylytt på en festival. Nei puppedamer er bedre underholdning da. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei, det er det ikke. Religion og krig er ikke noe jeg diskuterer høylytt på en festival. Nei puppedamer er bedre underholdning da. Hvis det er i tekstene så kan du ikke ungå å høre det Ja de kan være bedre underholdning hvis de åpner bagasjerommet, skrur på lyktene og åpner panseret. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.dn.no/forsiden/etterBors/articl...?jgo=pos_rsiste Blir nok Hove i år også. Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) - Dungen - Black Keys - White Stripes Endret 23. august 2010 av Bobkat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå