ole805 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei Har en pc som ikke funker helt som den skal.. Når jeg skrur den på så starter viftene å alt som skal, men den skrur seg av igjen 2 sekund etter jeg har trykket på på-knappen. Sånn står den om jeg ikke tar ut strømmen, på-av-på-av... Ver så snill å hjelp! Mvh Ole Petter Siem Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Restart bios, vis det er en "eldre" pc..... Funker som oftest... Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Eller så er det en CPU som vifta har falt av på... hmm... kan være PCU relatert også.. Post hvor gammel PC'n din er og hvilke komponenter det er i den.. Har du overklokka? SKifta HW for litt siden? Lenke til kommentar
ole805 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Den er ca 3 år gammel og instalerte Xp på nytt for noen uker siden, men problemet var der før det.. Har ikke overklokka Processor : Intel Pentium 4 540J @ 3200 MHz Physical Memory : 1024 MB (2 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card : RADEON X850 XT Hard Disk : WDC (160 GB) Chipset : Intel i915G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå