Caitlin Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Her er siste nytt: metal gear solid 3 kommer på playstation 2 i 2003/2004!!! det har allerede begynt. Det er desverre ikke Kojima som produserer men han er visst litt med å hjelper til. Raiden kommer heller ikke til å være med siden noen ikke var så begeistret for han som vår snake! det er altså snake som er tilbake!!!og det er fortsatt David Hayter som har hans ehhh...dype stemme!! Dette fant jeg på internett så må jo stemme!!!Dette var en god nyhet for oss metal gear fans!!!! *** Moderators anmerkning: Skjerp bruken av overskrift! *** Lenke til kommentar
Lord Nerevar Indoril Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dette fant jeg på internett så må jo stemme!!! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dette fant jeg på internett så må jo stemme!!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Langt fra alt som du leser/finner på internett stemmer. Bare så det er sagt. Uansett, har hørt navnet før, og jeg gleder meg vilt til å prøve det! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hmmmmmm..... Dette fant du på internett !????? Jeg har faktisk hørt at det nye MGS spillet skal hete MGS3: Triangel Eller at det vil bli en remake av det første MGS spillet til NES Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Dette fant jeg på internett så må jo stemme!!! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ingen Kojima..... *skuffet* Det brae er at det kommer såpass tidlig, men nok en gang.. ingen Kojima... Lenke til kommentar
Agres Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Har letet litt rundt, og en del plasser sto det at Metal Gear Solid 3 skal hete The Patriots til etternavn. Etter å ha lest dette: http://ps2.ign.com/articles/380/380009p1.h....html?fromint=1 kan man vel håpe, og tro at Hideo har noe å gjøre med MGS3.. ble faktisk ganske lette. Den mannen er genial! Står også noe om at MGS skal komme online en gang. Spennende Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 ok, så stemmer ikke alt som står på internett, men det er vel ikke noe å le av det vel? uansett så stemmer dette! helt klart! jeg kan nesten ikke vente!!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hm............ belag deg på lang ventetid! ! :x sitat fra : http://no.gamereactor.net "Dermed vi nok ikke regne med å se noe til MGS3 før slutten av 2004." (Pluss utsettelser og PAL koden++++++tid) Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ingen Kojima=mer gameplay=gøy Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ingen Kojima=mer gameplay=gøy Folk er forskjellig, ja. Historien(e) til Kojima er svingode. Bra at det finnes noen slike spill med en så god og ganske innviklet historie. Elsker det! Liker godt gameplay jeg også, naturligvis. Men jeg synes MGS/MGS2 har mer enn nok av det fra før. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Dette fant jeg på internett så må jo stemme!!! Har hørt det navnet selv noen ganger, så det stemmer nok Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 2004 er ikke så lenge til.... håper det uansett blir bra!! og alt som står på internett stemmer ikke! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Dette fant jeg på internett så må jo stemme!!! Har hørt det navnet selv noen ganger, så det stemmer nok garantert den kuleste bruk av "siter" noensinne Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 skal nok ikke hete "The Patriots" nei! se her: http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=6635 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå