Winydancer Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Heisann. Skal ta Bedøk 2.klasse (1. året bedøk altså), fra den gamle reformen. Det blir munnlig prøve. HVORDAN blir dette? Antar jeg ikke skal løse noe store reknestykker siden det er munnlig men. Noen med peiling? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kom ikke opp i muntlig, men vi fikk vite at vi skulle forklare hvordan vi gjorde ting og hva ordene betydde, for å vise at vi hadde forståelse for det emnet. Det kunne for eksempel være en enkel oppgave, vi skulle ikke gjøre noen regninger, men forklare hva vi skulle gjøre for å klare oppgaven. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Herlig. Var noe slikt jeg ventet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Bumper denne tråden min litt. Noen som har mer erfaring? Noen som var oppe til jul og kan forklare hvordan det foregår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå