Gå til innhold

Hvilken telefon med trykkskjerm?


Anbefalte innlegg

Samsung Omnia 3.2 tommers touch skjerm telefon med 5MP kamera med blitz (Dual Led) (Denne blir direkte samenlignet til å vaere på samme kamera nivå som Nokia N82 , Kamera test her )

 

Denne har også svaert god batteri kapasitet for en windows smart mobil. (I overkant av dobbelt så lang brukstid mellom ladningene som av feks. HTC Diamond)

 

For ikke å glemme ypperlig lydkvaliet både i samtaler og som musikk spiller. (På begge punkt er denne ledende angående lyd kvalitet blandt windows mobiler)

 

Så for de som er på utkikk etter en ny touch mobil med gode egenskaper på så og si alle punkt, så anbefaler jeg virkelig at de tar en titt og prøver Omnia før de bestemmer seg.

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har venta på Omnia til Norge lenge nå, så kom plutselig HTC Touch HD, og da ble jeg mer i tvil. Det som gjorde at jeg tilslutt kommer til å velge Omnia likevel, er størrelsen (mindre enn Touch HD), den "dårligere" skjermen som kommer til å spare mye strøm, de gode testresultatene og multimediaegenskapene. 

 

Deilig å kunne se en film på bussen eller sjekke forelesningsnotater på Wi-Fi uten at batteriet blir helt utradert, og for meg som er noenlunde på farta og ikke alltid husker å lade mobilen om natta, er det alfa omega.

Lenke til kommentar
Noen som vet kor lenge den kan stå på men å bli brukt mye ???

 

Edit: Skrive feil. ;)

 

Går utifra at du prøver å spørre oss om batterilevetiden ved bruk?

Batteriet er litt større enn på Diamond, som vel fikk litt kritikk for lav kapasitet, hvis jeg ikke husker feil.

Det er mange funskjoner, bra skjerm o.l, så den trekker nok en del strøm, alt etter hvor mye du fikler med den.

Lenke til kommentar
Utrolig! Det er postet 24 ganger her uten at noen har nevnt iPhone?...er det mulig....?:-)

 

Sier jo sitt det. :)

 

Jeg som er vant til, og glad i Nokia hadde så klart ventet på 5800. Men jeg har bekjente som har flere av HTC mobilene med varierende erfaringer. Noen er trege, andre er veldig bra. Så her hadde jeg dratt til butikk med de tipsene du får her og prøvd de, så ser du selv om du finner en tlf som du liker og vil bli fornøyd med.

 

Er ikke alltid specs, bilder og tester er det samme som ditt eget inntrykk.

Lenke til kommentar

Off-T: At ifone ikke er nevnt viser jo bare hva folk mener, nemlig at ingen vil anbefale ifone ;)

 

On Topic:

Jeg går ganske sikkert for Tube når den kommer! Jeg er ekstrem nokia-fan. Dessverre/heldigvis.

Den har stor skjerm, kjempeoppløsning, har ikke sløst med MPixler, har alle mulig variasjoner av qwerty og andre oppsett som håndskrift, 3.5mm, _relativt_ liten og lett, og: det er en nokia

 

:)

Lenke til kommentar

Som en nevnte tidligere, virker Samsung Omnia som en veldig spennende telefon. Den har jo høstet voldsomt mange gode kritikker i andre land, hvor den har vist seg å være en av de få nye mobilene med skikkelig god touchscreen. For min egen del holder jeg meg til ifonen min, eneste jeg har å utsette på den er kameraet som gjerne kunne vært hakket heftigere :p

Lenke til kommentar

off ikke nevn iphone.... på butikken eg selger an så har vi allerede måttet byttet ut utstillings mobilen 2 ganger pga den har hengt seg opp så jævli og vil ikke på i hele tatt.. plus at batteriet aldri har vart ein hel arbeidsdag en gang. (8 timer) og det er med lite bruk... ikke wifi og ingen ringing.. bare enkelte kunder som har trykket litt på den. Virker veldig upraktisk spør du meg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...