mobilehappy Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Samsung Omnia 3.2 tommers touch skjerm telefon med 5MP kamera med blitz (Dual Led) (Denne blir direkte samenlignet til å vaere på samme kamera nivå som Nokia N82 , Kamera test her ) Denne har også svaert god batteri kapasitet for en windows smart mobil. (I overkant av dobbelt så lang brukstid mellom ladningene som av feks. HTC Diamond) For ikke å glemme ypperlig lydkvaliet både i samtaler og som musikk spiller. (På begge punkt er denne ledende angående lyd kvalitet blandt windows mobiler) Så for de som er på utkikk etter en ny touch mobil med gode egenskaper på så og si alle punkt, så anbefaler jeg virkelig at de tar en titt og prøver Omnia før de bestemmer seg. Endret 19. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har venta på Omnia til Norge lenge nå, så kom plutselig HTC Touch HD, og da ble jeg mer i tvil. Det som gjorde at jeg tilslutt kommer til å velge Omnia likevel, er størrelsen (mindre enn Touch HD), den "dårligere" skjermen som kommer til å spare mye strøm, de gode testresultatene og multimediaegenskapene. Deilig å kunne se en film på bussen eller sjekke forelesningsnotater på Wi-Fi uten at batteriet blir helt utradert, og for meg som er noenlunde på farta og ikke alltid husker å lade mobilen om natta, er det alfa omega. Lenke til kommentar
TheSky Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har bestilt Touch HD i dag. Kan nesten ikke vente på hentelappen i posten i starten av november Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Anbefaller LG KU990 på det sterkeste men sjøl vente eg på KC910 som virker fantastisk... så viss du kan vente litt ville eg ventet på den Lenke til kommentar
osmano Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Utrolig! Det er postet 24 ganger her uten at noen har nevnt iPhone?...er det mulig....?:-) Endret 19. oktober 2008 av osmano Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ikke la denne tråden også bli en diskusjon rundt iPhone vs alt annet. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehehe.. Fanboy war rising:) Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Noen som vet kor lenge den kan stå på men å bli brukt mye ??? Edit: Skrive feil. Endret 19. oktober 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som vet kor lenge den kan stå på men å bli brukt mye ??? Edit: Skrive feil. Går utifra at du prøver å spørre oss om batterilevetiden ved bruk? Batteriet er litt større enn på Diamond, som vel fikk litt kritikk for lav kapasitet, hvis jeg ikke husker feil. Det er mange funskjoner, bra skjerm o.l, så den trekker nok en del strøm, alt etter hvor mye du fikler med den. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 HTC touch diamond er til å anbefale. har hatt den i noen mndr. nå og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Sikta nok etter det va bare litt stressa her. Så den kan altså vare 1 dag med å bli brukt mye ?? For min del håper jeg at man kan kjøpe et større batteri. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Du kan jo se om du finner info om batterilevetid på nettet. Jeg har ikke prøvd telefonen, det har vel ingen andre her inne heller. Så du må nok enten regne deg frem til det, eller sjekke på nettet. Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 The Edelweiss - Capacitive 3.5 tommers 852 x 480 trykkskjermstelefon Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Utrolig! Det er postet 24 ganger her uten at noen har nevnt iPhone?...er det mulig....?:-) Sier jo sitt det. Jeg som er vant til, og glad i Nokia hadde så klart ventet på 5800. Men jeg har bekjente som har flere av HTC mobilene med varierende erfaringer. Noen er trege, andre er veldig bra. Så her hadde jeg dratt til butikk med de tipsene du får her og prøvd de, så ser du selv om du finner en tlf som du liker og vil bli fornøyd med. Er ikke alltid specs, bilder og tester er det samme som ditt eget inntrykk. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Off-T: At ifone ikke er nevnt viser jo bare hva folk mener, nemlig at ingen vil anbefale ifone On Topic: Jeg går ganske sikkert for Tube når den kommer! Jeg er ekstrem nokia-fan. Dessverre/heldigvis. Den har stor skjerm, kjempeoppløsning, har ikke sløst med MPixler, har alle mulig variasjoner av qwerty og andre oppsett som håndskrift, 3.5mm, _relativt_ liten og lett, og: det er en nokia Lenke til kommentar
zelcom Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Som en nevnte tidligere, virker Samsung Omnia som en veldig spennende telefon. Den har jo høstet voldsomt mange gode kritikker i andre land, hvor den har vist seg å være en av de få nye mobilene med skikkelig god touchscreen. For min egen del holder jeg meg til ifonen min, eneste jeg har å utsette på den er kameraet som gjerne kunne vært hakket heftigere Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Utrolig! Det er postet 24 ganger her uten at noen har nevnt iPhone?...er det mulig....?:-) Men nå var det jo som om du ba noen nevne den... Men jo selvfølgelig kan jo den også anbefales... Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 off ikke nevn iphone.... på butikken eg selger an så har vi allerede måttet byttet ut utstillings mobilen 2 ganger pga den har hengt seg opp så jævli og vil ikke på i hele tatt.. plus at batteriet aldri har vart ein hel arbeidsdag en gang. (8 timer) og det er med lite bruk... ikke wifi og ingen ringing.. bare enkelte kunder som har trykket litt på den. Virker veldig upraktisk spør du meg.... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vent til neste trykkskjerm fra Nokia:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå