Makaakaaa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hei. Vil kjøpe meg en telefon, med touchscreen, uten joystick. (Den 3 telefonen dette året hvor joysticken ryker, nå gidder jeg ikke mer.) Vil bruke maks 5000,- på denne. Burde jeg vente til Nokia 5800 Expressmusic kommer? Noen som har noen tips? Skriv også gjerne en personlig mening. Endret 19. oktober 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 LG KC910 er jo en fin, den kommer snart Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Har lest litt rundt HTC Touch HD, og på papiret ser den veldig bra ut. Ingen her som har testen den? EDIT: Kanskje litt vanskelig å få testet den enda. Den har jo ikke kommet ut. Endret 16. oktober 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 HTC Touch HD er en telefon du absolutt må se litt på. Dette er en telefon jeg er helt sikker på havner i skjortelommen min iløpet av november måned. Den er dyr, men den er verdt det. Og jo. Det er kommet en test av den: Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Den er bestilt. Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den er bestilt. Et ekstremt godt valg Lenke til kommentar
3121 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bra valg hvis du er av den tålmodige typen, for det går ikke akkurat unna på windows mobiler... Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vet ikke hvor god HTC Touch HD blir, men jeg vet ihvertfall at specsene på LG KC910 blir fantastiske. 8mpix, Dolby lyd, wifi og mye mer! Sitter her med KU990 og kan ikke se noen grunn til at KC910 ikke skal bli like populær som denne Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvorfor er denne posten i RSS feeden til tek.no :s ? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Sannsynligvis fordi en moderator på amobil har sett tråden, og ment at det kan bli en nyttig tråd. Derved satt den opp der, slik at folk skulle få øye på den. Lenke til kommentar
thotta Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvilken mobil er det som er på forsiden av amobil.no - som linker til denne tråden? Det ser ut som en SE telefon med touch screen, men som også har valig tastatur. Eller er det bare et illustrasjonsfoto? Jeg er nemlig også sugen på ny tlf med touch-mulighet, spseilet mtp. bruk av internett. Men for en del andre funskjoner kunne jeg også tenke meg tastatur (f.eks for sms) Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bildet er av en SE G900. har en sånn selv, og er ganske fornøyd. OS er Symbian UiQ. Lenke til kommentar
heantons Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvilken mobil er det som er på forsiden av amobil.no - som linker til denne tråden? Det ser ut som en SE telefon med touch screen, men som også har valig tastatur. Eller er det bare et illustrasjonsfoto? Jeg er nemlig også sugen på ny tlf med touch-mulighet, spseilet mtp. bruk av internett. Men for en del andre funskjoner kunne jeg også tenke meg tastatur (f.eks for sms) Det er en SE G900 som er avbildet på framsiden :-) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Personlig ville jeg gått for Nokia Tube, om den hadde hatt ordentlig blits. Etter å ha brukt n82 i lang tid, og blitt vant til å knipse mange bilder med mobilen tiltaler det meg ikke mye å fjerne blitsen, og gå ned på bildekvalitet. Men er man av den utålmodige sorten tror jeg Nokia Tube ville vært det beste valget;) Om man venter litt kommer HTC Touch HD, sikkert en ny Android mobil, og et flaggskip med trykkskjerm fra Nokia Endret 19. oktober 2008 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Men vet noen om qwerty funker i landskape mode eller ka det het?? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Qwert tastatur fungerer landscape mode på Nokia Tube Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 En på HTC Touch HD da det var det jeg sikta til egentlig ?? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det vet jeg ikke, men om det ikke er standard burde det finnes en 3 parts app som fikser det problemet? Lenke til kommentar
niikoo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er utrolig fornøyd med HTC Touch Diamond! Helt perfekt telefon med masse muligheter. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er nemlig også sugen på ny tlf med touch-mulighet, spseilet mtp. bruk av internett. Men for en del andre funskjoner kunne jeg også tenke meg tastatur (f.eks for sms) Da kunne du jo sett på LG KF700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå