Gå til innhold

Felles musikksmak -> tips om låter/grupper?

hiteck

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er ei jente på 17 år som lurer på om det er noen der ute som kanskje har felles musikksmak med meg, som kan gi med noen anbefalinger i låter/grupper?

80% av det jeg hører på er nok R&B/HipHop/Rap, mens resten er techno/trance. Det som er viktig for meg er at låtene skal kunne danses til, altså at man blir i godt humør av musikken. Også kalt partylåter. Gjerne nyere låter, men intet krav.

Jeg hører på blant annet:

Rihanna, Chris Brown, Sunblock, Eric Prydz, Uniting Nations, Akon, E-Type, DJ Antoine, Bob Sinclar, Sean Kingston, Cascada, Pussycat Dolls, Alex Gaudino, Hi Tack, Katy Perry, Lady GaGa, Sylver, David Guetta, Blood Hound Gang, Rick Ross, DJ Satomi, Nelly Furtado, Kat DeLuna, Black Eyed Peas, Armand Van Helden, (og faktisk noen låter av Britney Spears og Justin Timberlake.) +++

Noen remixer funker også bra, som f.eks Justin Timberlake (Tiësto remix) - Lovestoned.

Er også fan av gamle låter som er mixet til slik at de blir dagens partylåter, f.eks:

Michael Mind - Blinded By The Light

Dancing DJ's ft. Roxette - Fading Like a Flower

Beatfreakz - Somebody's Watching Me

Kanskje noe av dette var brukbart for noen av dere? Håper noen der ute har anbefalinger til meg óg! :) Det er slett ikke slik at jeg har hørt alt av musikk her i verden, så jeg blir glad for alt av tips !!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke peil på hippie-hopp, men i sjangeren "gamle låter som er mixet til slik at de blir dagens partylåter", anbefaler jeg noe fra Vinylshakerz, Top Models og Benny Benassi, mulig ikke "techno/trance", men det hevdes at det går ann og bli glad av det...

Takker skal du ha:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...