MercedesMotor Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hei, Jeg har en Nokia, ville bare teste noen få ting, så jeg lurer: Åssen kan jeg gjøre telefonen treigest mulig? Noen hint, tips, programmer? Spør ikke 'hvorfor' Takk for svar på forhånd. Endret 18. oktober 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er bare å kjøpe et stort minnekort, og fylle det med mange sis-programmer og starte de det. Du vil da merke at telefonen vil bli tregere etterhvert. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er bare å kjøpe et stort minnekort, og fylle det med mange sis-programmer og starte de det. Du vil da merke at telefonen vil bli tregere etterhvert. Aha Takk skal du ha Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Men hva er poenget? De fleste ønsker en løsning om telefonen blir treg... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 AHA! Kanskje regninga blir mindre om telefonene er ubruklig-treg Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ingen kommentar Skal sjekke hvor lenge denne holder ut Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Trenger du program til å gjøre den treg? Endret 16. oktober 2008 av Gromit Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Trenger du program til å gjøre den treg? Ja gjerne Hvis du har Gi meg... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Trenger du program til å gjøre den treg? Ja gjerne Hvis du har Gi meg... ^^ Et glimrende eksempel på at ironi og/eller sarkasme ikke fungerer på nett. Legg inn http://sourceforge.net/projects/pys60 (python for series 60) Kjør følgende script: while 1==1: print "hi" Da blir telefonen treig. Om den oppfører seg noenlunde likt som N80 blir den strømtom på særdeles kort tid, og varm nok til å steke egg på. (Jeg var litt uheldig en gang og lagde en evig løkke i et av scriptene mine uten å oppdage det) Kan det stemme at trådstarter skal "overbevise" foreldrene om at han trenger en ny telefon? Endret 18. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan det stemme at trådstarter skal "overbevise" foreldrene om at han trenger en ny telefon? Tipper butikk. Selv om en normalt oppegående forhandler bare ville ledd hardt inni seg og resatt telefonen. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Kan det stemme at trådstarter skal "overbevise" foreldrene om at han trenger en ny telefon? Tipper butikk. Selv om en normalt oppegående forhandler bare ville ledd hardt inni seg og resatt telefonen. Jeg har 3 telefoner, bryr meg egentlig ikke om denne, fordi de andre er mye bedre. Skal sjekke hvor treig den kan bli Har uansett bestilt en ny mobil igjen, så har snart 4 (IPhone). Endret 18. oktober 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Trenger du program til å gjøre den treg? Ja gjerne Hvis du har Gi meg... ^^ Et glimrende eksempel på at ironi og/eller sarkasme ikke fungerer på nett. Legg inn http://sourceforge.net/projects/pys60 (python for series 60) Kjør følgende script: while 1==1: print "hi" Da blir telefonen treig. Om den oppfører seg noenlunde likt som N80 blir den strømtom på særdeles kort tid, og varm nok til å steke egg på. (Jeg var litt uheldig en gang og lagde en evig løkke i et av scriptene mine uten å oppdage det) Kan det stemme at trådstarter skal "overbevise" foreldrene om at han trenger en ny telefon? Takk Tror ikke foreldrene gidder å bruke en eneste krone på en mobil igjen hehe, har gjort dem blakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå