stiff-leet Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei. Jeg har i det siste tenkt litt på å modde mitt Antec Nine Hundred kabinett. Det jeg tenkte jeg skulle gjøre var å lage noen ekstra hull i bakplata, slik at de fleste kablene går opp(/ned) langs baksiden. Noe slikt tenkte jeg: (Jeg har ikke tenkt å lage de småe stripshullene...) Så spørsmålet mitt er: Hva slags utstyr trenger jeg for å lage disse hullene? Mvh Stiff Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg synes du skal lakke det svart inni. Så du trenger svart lakk og... Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vet ikke helt hvordan jeg skal si det men. Jeg sier det rett ut. Kast det. Kjøp et annet kabinett. Så du trenger nytt kabinett. *sier dette pga jeg har sett en del modder med dette kabinettet og har enda til gode til å se en modd som gjør det pent* Min mening. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg spurte om hva jeg trengte for å utføre arbeidet, ikke hva andre mener om utseende... Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Borremaskin og en borr. Også en fil. Med det kommer du langt hvis du ikke har mye penger. Evt gå for en dremmel. Mer trenger du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå