dan882 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) hei. har lyst å få "store" biceps og armer, samtidig tydelige og større brystmuskler. jeg vil ha tips til trening, men har kun handmanualer og har ikke råd til treningstudio. jeg er 15, straks 16 år, ca 180 høy og veier 65-66 kg. er i god form. pleier å ta armhevninger og trene manualer, uansett, hvordan kan jeg trene rett for å få til dette? som sagt, har bare kroppen og handmanualer som jeg kan sette masse vekter på mvh Daniel dette er 2 emne, da jeg postet i delvis "feil" kategori. Endret 15. oktober 2008 av dan882 Lenke til kommentar
deum Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hei. På www.iform.no finner du veldig mange bilder av forskjellige øvelser. Der står det veldig godt forklart , så da trenger ikke jeg å gjøre det en gang til:P mange av disse fungerer veldig bra uten trenings studio. Det er også viktig at du spiser riktig unner prosessen Men som sakt så står det utrolig mange bra tips og triks på www.ifrom.no Les der:) Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) takk for svar:) spiser til frokost 07.00: Tunfisk og leverpostei på grove skiver lunch: fra tidspunkt 10.00-1200 5 skiver med syltetøy, er syltetøy dumt? Middag: Kylling, fisk, Pasta og kjøttdeig med dolmiosaus, 1 gang i uken pizza. passer på at mamma og pappa lager sunn mat, pizza spiser jeg lite av. Kvelds kl. 19-21.00 samme som frokost. ser dette greit ut? Edit: Iform var ganske vanskelig å finne fram, da alle bruker apparater. fant ikke artikler der man ikke bruker annet en kropp og handmanualer :S Endret 15. oktober 2008 av dan882 Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Lite proteiner, lite mat og mye karbohydrater synes jeg. Syltetøy er nok ikke det beste alt. når du skal bygge muskler. Skinke, peanøttsmør, ost ol. er bedre. Kanskje bytte ut frokosten med havregryn og melk. Kveldsen kan nok byttes ut med tunfisk og ris. Er uansett lurest å spise vær tredje time siden dette hjelper å bygge muskler. Skal du bygge muskler må du også ligge i kcal overskudd, altså spise mer enn du forbrenner. Siden du ikke trener så veldig mye er ikke dette et problem, men kan være en pekepinn hvis du skal begynne å trene tyngre. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dips og pushups for bryst og triceps, pullups eller chins for biceps og lats. Gjerne med ekstra vekt på kroppen, f.eks. i en ryggsekk eller lignende. For å få til dette trenger du: Et gulv Noe man kan henge seg fra, f.eks. stang, takbjelker, baksiden av en trapp osv To parallelle ting i ca. skulderbredde, f.eks. to stolrygger Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Er uansett lurest å spise vær tredje time siden dette hjelper å bygge muskler. Dette er desverre bullshit. Eneste som betyr noe er kcal inn/ut i løpet av dagen. Kilder: "Myten om måltidsfrekvens" Endret 16. oktober 2008 av Kevlar Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er i den samme situasjonen. Går ikke til treningsstudio, men har kommet over dette http://hundredpushups.com/week1.html som har hjulpet meg i gang. Jeg kjenner allerede en bitteliten forskjell etter uke 2. Det går på bryst for det meste men... Et forslag bare. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Spis majones. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Spis majones. seriøst? men hater det anyways x) takk for svar... men kan ta veldig mange push ups, og får ikke skikkelige brystmuskler:S fant ut litt annet da jeg har 2 slike tråder;) Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ikke hør på han! Majones = fett. Men jeg har allerede i uke 2 merket store forskjeller på brystmusklene, selv om jeg bare tar ca. 3-4 reps mer enn jeg gjorde. Musklene har blitt mye større, og når jeg strammer har jeg 2 store kuler høyt oppe i brystet. Du må nok ikke BARE trene pushups for å få skikkelige brystmuskler. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ja fett, man trenger kcal om man skal bygge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå