morgan_kane Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hvordan opplever dere grafikken fra xbox 360 til ps3? Selv synes jeg at xbox har mye skarpere grafikk, man ser bedre detaljer, som oftes kan oppleves litt negativt hvis det er mye "firkantede" detaljer. Ps3 derimot ser ut som noen har strøket med en pensel over 360 grafikken og fått det i mer "glattere" form. synes derfor ps3 grafikken var behageligere å se. Har faktisk ikke noen av konsollene selv men så videoer fra gametrailers eller noe sånt, der de settet xbox grafikk at med ps3 grafikk. Vurderer å kjøpe 360 selv om jeg syntes ps3 grafikken var behageligere for øynene. men det spørs ka eg meine når eg ser det i real life. Kom med deres meninger:P still deg sjøl et spørsmål før du svarer, Hvordan opplever jeg grafikken på xbox360 og ps3? har jeg kilder for mine utalelser? har jeg lest tråden rett? å oppleve noe er det samme som å erfare noe. håper det blir litt mer forståelig. Endret 15. oktober 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Når det gjelder konsoll eksklusiver så er dette ett ikke problem. Grafikken kan være like skarp på både xbox 360 og ps3. Se f.eks. på videoer fra Burnout paradise. Når det gjelder xbox 360 spill som blir portet over til ps3 så ser man ofte at grafikken er litt mykere. Synes ikke du burde tenke mer over dette, og heller kjøpe deg den konsollen som har de funksjonene og spillene du ønsker deg. Om du har mulighet å se begge maskinene live så burde du absolutt det. mye bedre det enn å spørre oss tomsinger her på forumet. Her får du mest fanboy snakk uansett xbox 360 suger btw.. Endret 15. oktober 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Med prisnivået som Xbox 360 har lagt seg på så synes jeg ikke det er noe valg lenger. 360en har råere hardware, koster mindre, har større utvalg i spill & flere exclusives. Som spillemaskin vinner den nesten på walkover. Men du får jo ikke muligheten til å spille BluRay-plater, så om det er viktig for deg... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har begge, det varierer fra spill til spill. Begge er kraftige maskiner som leverer varene, og ingen har så langt prestert noe som jeg ikke tror den andre maskinen klarer. Baser ditt kjøp på hvilke spill du liker, ikke på dårlige videoer fra nettet og konsoll ekstremister på nettfora. Fanboys suger btw.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kjøp deg heller en Wii du gutten min. Med Super Mario Galaxy. Så lærer du at grafikk ikke er alt her i verden og at gameplay er mye viktigere. ------ Unødvendig med enda en sånn grafikk-tråd som bare skal skape krangel og fanboisme. Se på spillene til hver konsoll, pris og hva vennene dine har hvis du skal spille online. Finnes tretusenfirehundreogsekstitreogtrekvart tråd om dette her fra før av. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hvordan opplever dere grafikken fra xbox 360 til ps3? nå vil eg vite kosn man opplever grafikken, ikke hvilken som er best. gjerne tilføy hva dere mener er positivt og negativt med grafikken. har omtrent bestemt meg for xbox 360. Og fanboys hører jeg ikke på, faktisk så har eg sett på ka eg treng og funnet ut at xbox dekker mine spillbehov. xbox 360 suger btw.. ja, den suger spilla til ps3:P EDIT: prøv å se på disse, ved første øyekast så virker det som 360 er bedre, men hvis man legger litt bedre merke til det så er ps 3 versjonen behagelig å se på. for meg er det ihvertfall sånn. http://www.gametrailers.com/player/30357.html http://www.gametrailers.com /player/28005.html http://www.gametrailers.com/player/40309.html Endret 15. oktober 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 I nesten alle tilfeller så har 360 versjoner litt bedre grafikk og framerate enn PS3. Seneste var i det nye Baja spillet hvor grafikken ble slaktet på PS3. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 I nesten alle tilfeller så har 360 versjoner litt bedre grafikk og framerate enn PS3. Seneste var i det nye Baja spillet hvor grafikken ble slaktet på PS3. Ja, kjøp heller Motorstorm pacific rift. Bedre grafikk en baja. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Fra nå av kommer det ikke til å bli sånn da mange har begynt å lage spillene til PS3 og porte over til 360 i stedet Endret 15. oktober 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvordan opplever dere grafikken fra xbox 360 til ps3? hold dere til topic!! eller så kommer konsollguden og gir dere ris og tar fra dere konsollen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skal du se alt under lupen vil du aldri bli fornøyd. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg synes Playstation 3 parkerer 360 med sin råe grafikk... Uncharted Drake's Fortune ser bedre ut en Gears Of War til 360 MGS 4 er nok det lekkreste jeg har sett på konsollene pr.idag! Og lyden er og mye bedre enn hos 360, ja jeg har hjemmekinoanlegg og får lyd via optisk kabel, så lydbildet hos PS3 står ihvertfall sterkere synes jeg... Det er di eksklusive titlene som viser forskjell vil jeg si, multiplattform er mer likestilt da Endret 15. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg synes Playstation 3 parkerer 360 med sin råe grafikk...Uncharted Drake's Fortune ser bedre ut en Gears Of War til 360 MGS 4 er nok det lekkreste jeg har sett på konsollene pr.idag! Og lyden er og mye bedre enn hos 360, ja jeg har hjemmekinoanlegg og får lyd via optisk kabel, så lydbildet hos PS3 står ihvertfall sterkere synes jeg... Det er di eksklusive titlene som viser forskjell vil jeg si, multiplattform er mer likestilt da *Knis* Kan ikke si jeg hører noen forskjell på lydkvaliteten fra PS3 vs X360, og ja jeg kjører optisk i fra begge konsollene også. Uncharted er definitivt et pent spill, og det er like pent som de peneste X360 eksklusivene. Men synes det er mange X360 eksklusiver som imponerer like mye grafikkmessig, om ikke nødvendigvis på samme måte (Dead Rising, Gears, Mass Effect, Lost Odyssey, DOA, PGR osv). MGS 4 har jeg ikke skaffet meg ennå, så skal ikke uttale meg. Bare se på Bioshock også, selv om det ikke er eksklusivt lengre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dette er framleis diskutert til døde, ein tråd som dette har ingenting konstruktivt å bidra med. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg