Gå til innhold

tips til enkelt studiooppsett

Anbefalte innlegg

Kan noen komme med tips eller link til nettsider der jeg finner et enkelt studio oppsett til å ta bilder av min lille datter på 4 mnd. skal ta bilder til kort, og skulle gjerne fått noen fine. Har tidligere sett på en artikkel der det var tips til et enkelt studio oppsett slik at belysning ble bra. Jeg har ikke noe speseilet utstyr bortsett fra et kamera. Noen som kan hjelpe meg det hadde vært fint. Hadde også vært kjekt om noen vet om fine barnebilder man kan få tips og ideer fra. På forhånd takk til dere som tar dere bryet å svarer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har selv kjøpt meg det rimeligste studiosettet fra kaffebrus.com. Fungerer helt greit for mitt vedkommende. Skulle sikkert hatt meg en tredje blitz, og kjøper nok da en ekstern blits fra Canon.

Ta en titt på kaffebrus, og se hvilken pris du vil legge deg på.

Lenke til kommentar

Min påstand her vil være at du ikke trenger noe studioutstyr for å fikse denne jobben. Nå vet jeg ikke hva slags utstyr du har fra før av, men du kan jo legge det med.

Du vil trenger 1, helst to blitser på en slik jobb. Hvit bakgrunn kan du fikse med et laken så det trenger du ikke bruke penger på. Avhenging av hvilke bilder du vil ha så må du se på hvor du vil ta bildene. Ute nå i høstværet? Der kan man f.eks få en strålende bakgrunn med høstblader o.l

Nå er din datter veldig ung men en annen ting man må tenke på her er følgende; kjeder hun seg - så kjeder du deg. Bildene blir også deretter. Bruk tid til å få henne i godt humør. Når du begynner å ta bildene må du også tenke på at de bør skje i små bolker. Helst ikke mer enn 10-15 minutter.

Send meg gjerne en pm dersom det jeg sier gir deg noe og du vil vite mer....eller ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...