JonasBecsan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har lagd meg bluescreen og her er de to første testene: http://www.youtube.com/watch?v=loQxvb6LjyI og http://www.youtube.com/watch?v=_lzAMkuBrv4. Den andre er noenlunde kornete men det er på grunn av for dårlig lys. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det hadde kanskje vært en idè å jobbe litt med fargekorrigering? Du passer nemlig ikke helt inn i spillet, om du skjønner. Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Det hadde kanskje vært en idè å jobbe litt med fargekorrigering? Du passer nemlig ikke helt inn i spillet, om du skjønner. Vel, dette er jo de aller første testene. Og jeg har ikke mye erfaring med dette. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Litt fargekoreksjon hadde gjort seg, og du burde kansje beskrive hva en bluescreen er så folk ikke blir forvirret Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Litt fargekoreksjon hadde gjort seg, og du burde kansje beskrive hva en bluescreen er så folk ikke blir forvirret De fleste burde vel vite hva en bluescreen er. Tviler på at det tror jeg mener bluescreen du får i windows, er vel VELDIG få som gidder å lage videoer om noe sånt. Endret 15. oktober 2008 av JonasBecsan Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Litt fargekoreksjon hadde gjort seg, og du burde kansje beskrive hva en bluescreen er så folk ikke blir forvirret De fleste burde vel vite hva en bluescreen er. Tviler på at det tror jeg mener bluescreen du får i windows, er vel VELDIG få som gidder å lage videoer om noe sånt. Jeg fant en sånn video på related, jeg. Jeg har kun en viss anelse om hva bluescreen er, så det hadde vært greit med en forklaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå