Thlom Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Turboneger i slutten av mai på meg, så blir det roskilde. blir sjef. Maiden, Metallica, QOTSA har hørt HIM kommer, ryktene sier Audioslave kommer, vært sjef hvis turbo også kom Blir nice! Lenke til kommentar
Ender Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Det blir Turboneger ja. Drita rått, håpar det blir bedre lyd enn i Haukelandshallen! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Ehm en kompis vil at eg skal være med men eg tror ikk det er min greier der å vente på at noen skal rappe. Er jo neste bare rock så... tviler på at eg gidder å være med. rock er jo mye bedre enn rap da. Det er nå smak og behag. Hører på det meste, men noe av den rock`en kan jeg bli spart for. Men det gjelder også andre typer musikk da så. Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Him kommer ikke, noe som er veldig synd da. Gleder meg sinnsykt til Metallica, Iron Maiden og QOTSA Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Chabby at ikke him tok turen... : Blir fette greier med Metallica, Iron Maiden und Turboneger. Piker, tuuuuborg og sang og fyll! Skal prøve å få med meg de fleste konsertene. Kjipt å være drita når konsertene byner, og ikke finnern veien. :oops: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 tror nok jeg skal på quart... er vel konge det og? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg var på festivalen i moss i helga, og det var faktisk ikke så ille. Kent fikk det ikke til men kaizers var rå! Uten tvil Norger(og kanskje nordens) beste live-band! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Heldige folk som skal til roskilde. Jaja, skal på heisatur til danmark jeg. Blir ikke så ille det heller Hadde vært fett med Maiden (særlig fear of the dark, den eier ) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 ble ikke roskilde på meg allikevel, pga. uforutsette ting Men jeg kom fra hultsfredfestivalen i går da, helt enormt [*] svenske damer [*]svenskt øl [*]Turboneger [*]In Flames [*]++ masse vanvittige ting. Er sinnsykt sliten ennå, men det var verdt det, skal dit neste år også, men skulle ønske jeg kunne få se Metallica og Maiden, eneste som gjorde roskilde like bra som hultsfred i år Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 (...)Men jeg kom fra hultsfredfestivalen i går da, helt enormt(...) Hva tycks om Radiohead? btw: Når det gjelder øl så selges jo den i 0.3 (!) på Hultsfred, og det kun i spesielle telt hvor man forøvrig ikke ser scenen særlig godt. Akkurat her har svenskene (og ALLE andre) en del å lære av våre kjære danske naboer. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hva tycks om Radiohead? btw: Når det gjelder øl så selges jo den i 0.3 (!) på Hultsfred, og det kun i spesielle telt hvor man forøvrig ikke ser scenen særlig godt. Akkurat her har svenskene (og ALLE andre) en del å lære av våre kjære danske naboer. Radiohead synes jeg var slappe, ikke noe trøkk over den konsterten, uinspirert og platt. Jepp det selges i 0,3 i øltelt ja, det stemmer. ser scenen helt greit, bare litt unna, ellers så har du jo noen enorme storskjermer da. var ikke noe problem å være i "øl-bingen" og føle at du var på konsert samtidig. Jepp, på det området er danskene bedre, de selger kasser med øl, til kjøpmanspris på campingen. mens på hultsfred tok man et festival-tog inn til byen (3 min, 10 kr) og handlet på polet, skjønt den turen var jo egentlig bare sjarm da. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 åå! jeg vil og på tur! .. få greie med med Nightwish-konsert i Oslo og noen småturer til KrSand jeg.. ikke det at turene til krsand er noe å klage på da.. og.. Nightwish live! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 ble ikke roskilde på meg allikevel, pga. uforutsette ting Men jeg kom fra hultsfredfestivalen i går da, helt enormt [*] svenske damer [*]svenskt øl [*]Turboneger [*]In Flames [*]++ masse vanvittige ting. Er sinnsykt sliten ennå, men det var verdt det, skal dit neste år også, men skulle ønske jeg kunne få se Metallica og Maiden, eneste som gjorde roskilde like bra som hultsfred i år Svenske damer? Ja.. kommer masser av dem til Roskilde. Svenske-øl.. urk! Turboneger.. kommer til Roskilde dem. In Flames. Tsktsk! +masse vannvittige ting. Bør vel skje like mye på Roskilde når antallet publikumere er mangedobblet. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 jojo, men det som skjer på roskilde er at i tillegg til de som befant seg på hultsfred. Så har du alt av wasted_kids-in-europe som samles der. Roskilde blir fort et høl.. Lenke til kommentar
tft Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Noen som har billett? Ring eller mail meg ASAP! [email protected] mob:40226212 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Vil på Roskilde men skal jobbe alle 8 ukene av sommerferien Hadde vel ikke fått noen til å være med meg heller.. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg skal nedover. Gleder meg som en unge til Metallica og Maiden. Jeg også. Skal være der 10 dager, det blir sikkert helt vilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå