Ender Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 woohoo! der var det gjort, bestilte nettopp billett til Roskilde '03 metallica, iron maiden, queens of the stone age, øl, damer, teltliv, åh det blir så bra og så lurer eg på: kor mange her er det som skal nedover i år? og kva gledar du deg mest til? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 brenn! Har satans lyt å dra, men skal jobbe i år...går ikke da... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 woohoo! der var det gjort, bestilte nettopp billett til Roskilde '03 metallica, iron maiden, queens of the stone age, øl, damer, teltliv, åh det blir så bra og så lurer eg på: kor mange her er det som skal nedover i år? og kva gledar du deg mest til? Hvor mye skulle du ha for billetten sa du? 700? Greit. jeg tar den grr.. jeg VIL høre metallica! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Iron Maiden og Metallica, da kan det ikke bli bedre da ;-) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Iron Maiden og Metallica, da kan det ikke bli bedre da ;-) Nope 8) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Queens of the stoneage :o *misunnelig* songs for the deaf rocker Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ehm en kompis vil at eg skal være med men eg tror ikk det er min greier der å vente på at noen skal rappe. Er jo neste bare rock så... tviler på at eg gidder å være med. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ehm en kompis vil at eg skal være med men eg tror ikk det er min greier der å vente på at noen skal rappe. Er jo neste bare rock så... tviler på at eg gidder å være med. rock er jo mye bedre enn rap da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ehm en kompis vil at eg skal være med men eg tror ikk det er min greier der å vente på at noen skal rappe. Er jo neste bare rock så... tviler på at eg gidder å være med. rock er jo mye bedre enn rap da. La nå oss ikke starte den diskusjonen igjen. Faen og. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ehm en kompis vil at eg skal være med men eg tror ikk det er min greier der å vente på at noen skal rappe. Er jo neste bare rock så... tviler på at eg gidder å være med. rock er jo mye bedre enn rap da. La nå oss ikke starte den diskusjonen igjen. Faen_ og. nei, jeg vil ikke starte den diskusjonen igjenn. men det er fakta at rock er mye bedre enn rap! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Skal eg liksom le nå? Eller driver du og provoserer meg? Syns faen ikke det er noe tidig den møkka oppførselen din nå. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 ka med Quart? bestemt meg på at dit skal jeg i år! Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Skal kanskje i år. Skulle i fjor men måtte jobbe.. Må se om jeg skal jobbe i steden i år også :-| Hadde vært digg med den QOTSA konserten, ja Roskilde generellt hadde vært digg. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hadde store planer om å reise, men det ser ikke ut som budsjettet er så "reisevennlig" Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ehm en kompis vil at eg skal være med men eg tror ikk det er min greier der å vente på at noen skal rappe. Er jo neste bare rock så... tviler på at eg gidder å være med. rock er jo mye bedre enn rap da. wacko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Queens of the stoneage :o *misunnelig* songs for the deaf rocker YES! QOTSA er bare genialt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 /me har lyst å reise.... men kan ikkje Lenke til kommentar
Odden Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 jeg har lyst. kanskje jeg tar turen, kanskje jeg drar til quart, kanskje jeg drar på formel 1 istdenfor i tyskland. eller kanskje jeg bare blir hjemme og finner meg ei kjærring Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg skal nedover. Gleder meg som en unge til Metallica og Maiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå