Sidious Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Er meget fornöyd så langt. Lyden er helt fantastisk i forhold til min gamle ipod mini. Ble også overrasket over at jeg faktisk kan se filmer på den. Meget fin bildekvalitet. En ting lurer jeg på dog - hvorfor dukker det opp album cover på enkelte låter, mens det står tomt på andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er meget fornöyd så langt. Lyden er helt fantastisk i forhold til min gamle ipod mini. Ble også overrasket over at jeg faktisk kan se filmer på den. Meget fin bildekvalitet. En ting lurer jeg på dog - hvorfor dukker det opp album cover på enkelte låter, mens det står tomt på andre? du må putte inn selv med eks mp3tag, og må være jpg Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Overförte faktisk mer enn en låt uten .jpg. Allikevel klarte mp3-spilleren å komme opp med rett albumcover. :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 mulig div annet går men vet png er et problem Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ok. Et siste spörsmål: Vet du om noen gratis programmer for å konvertere .avi-filer til mp4-format? Har lett på internett, samt lastet ned noen forskjellige program, men de hadde ikke det jeg trengte. Et program konverterte bare 60% av fila med mindre man betalte for programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) bruk super (ja det heter det xD). ipod profilen med 320 x etellerannetavhengigavratio oppløsning. Sonyen bruker samme format som ipod, men kun 320 piksler bredt (ipod har opptil 640). Det betyr at mange video podcaster fungerer. Jeg er storforbruker av revision3 sine programmer, spesielt pixel perfect og tekzilla. Der laster du bare ned den fila de kaller "small quicktime" og drar den rett til spilleren http://revision3.com/tekzilla/feed/quickti.../?subshow=false Endret 17. oktober 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå