Gå til innhold

Creative Zen mp3-spiller

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter her og funderer på om jeg ikke skal kjöpe meg en ny mp3-spiller i anledning bursdagen min. Togturer og andre reiser blir så mye bedre med musikk på innerlomma. Har en ipod mini fra för av, men den funker ikke som den skal, så jeg er villig til å bytte mp3-spiller nå. Vil helst ikke punge ut med mer enn en tusenlapp. Trenger kun å spille mp3-filer, egentlig. Radio er bare et pluss. Har lagt merke til den nye spilleren fra Creative - Creative Zen (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=345893), men har ennå til gode å finne noen omtaler av den. Er det noen her på forumet som har noen erfaringer med den? Innspill settes pris på. :)

-Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.anythingbutipod.com/archives/20...a810-review.php

Sony has renewed my faith in their MP3 player line with this player and the main reason is the death of SonicStage and the move towards a standard MTP device. There is a lot of good in the A810 including great sound, tight design, and great battery life. I do however really miss the inclusion of an on the go playlist.

Buy the A810 if you are looking for amazing sound right out of the box, you do not need to upgrade the headphones unless you are a hardcore headphone snob. I do recommend the A810 even as an alternative for someone who does not need all the features (mainly Bluetooth) of the newer A820.

Endret av hardcoregamer93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Nei E-serien til Sony er på en måte billig-serien, du får sikkert litt dårligere lyd og dårligere medfølgende ørepropper. Jeg ville mye heller kjøpt NWZ-A816, til den prisen på komplett.no er den et knallkjøp. Det følger også med gode ørepropper i pakken, så du slipper å oppgradere med det første.

x2, minus det at den har dårligere lydkvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

må ikke. så lenge du har wmp11 installert kan du bare høyreklikke på filene og du har en spillelistefunksjon der (etter de er overført til spilleren)

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...