Levangos Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei. Jeg har tenkt å begynne å lage skifilmer, men vet ikke så mye om kamera å sånn. Har tenkt å bruke opp i mot 10.000kr på kameraet, men da vil jeg ha ett bra kamera. Så jeg lurer på om noen har forslag til brae ski/snowboardkamera? Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei.Jeg har tenkt å begynne å lage skifilmer, men vet ikke så mye om kamera å sånn. Har tenkt å bruke opp i mot 10.000kr på kameraet, men da vil jeg ha ett bra kamera. Så jeg lurer på om noen har forslag til brae ski/snowboardkamera? Canons Cine Mode er suveren til filming av nysnø og sol. HF11. Lenke til kommentar
Levangos Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hei.Jeg har tenkt å begynne å lage skifilmer, men vet ikke så mye om kamera å sånn. Har tenkt å bruke opp i mot 10.000kr på kameraet, men da vil jeg ha ett bra kamera. Så jeg lurer på om noen har forslag til brae ski/snowboardkamera? Canons Cine Mode er suveren til filming av nysnø og sol. HF11. Har lest mye bra om de kameraet, men jeg lurer på om kamera med HDD funker bra? Har lest at Sony HDR-SR11E også har mange gode tilbake meldinger, og i tilegg er de svært billig. Så jeg blir usikker nå, fordi jeg har ikke bare lyst å punge ut med 10.000kr for bare kameraet. Jeg tenkte heller på både kamera og kanskje ekstra batteri til rundt 10.000kr:) Endret 16. oktober 2008 av Levangos Lenke til kommentar
ET! Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (Hardisk+humpete terreng)/ski = høres ikke bra ut. Trodde hardisker var nokså skjøre når det gjaldt slike påkjeninger. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei.Jeg har tenkt å begynne å lage skifilmer, men vet ikke så mye om kamera å sånn. Har tenkt å bruke opp i mot 10.000kr på kameraet, men da vil jeg ha ett bra kamera. Så jeg lurer på om noen har forslag til brae ski/snowboardkamera? Canons Cine Mode er suveren til filming av nysnø og sol. HF11. Har lest mye bra om de kameraet, men jeg lurer på om kamera med HDD funker bra? Har lest at Sony HDR-SR11E også har mange gode tilbake meldinger, og i tilegg er de svært billig. Så jeg blir usikker nå, fordi jeg har ikke bare lyst å punge ut med 10.000kr for bare kameraet. Jeg tenkte heller på både kamera og kanskje ekstra batteri til rundt 10.000kr:) Canon HF100 koster 5800.- Best om rask bevegelse er HDV, HV20/HV30. Typisk pris for HV20 på Fin.no er 5-5500.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå