BennyXNO Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 har dårlig erfaring med Netshop og anbefaler de ikke på større ting som koster litt. De aksepterer ofte ikke 5 års reklamasjonstid på produkter som det ikke burde være tvil om har det. Lenke til kommentar
kvarbarg Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg bestilte et sennheiser PC 360 fra netshop før helgen. Det sto at de hadde varen på lager. Sendte mail for 15 min siden om de virkelig hadde sendt varen fordi det sto nå "Antall på lager:Ubekreftet 14.05.2011 " Fikk kjappt svar, for 2 minutter siden. De hadde ikke sendt varen fordi den ikke var på lager og de hadde glemt å endre til ikke på lager. Får se hvor lang tid det tar før headsettet kommer. Er ikke fornøyd med oppdateringen, men er veldig fornøyd med besvarelse av mail/support. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Netshop gjør nesten hva som helst for å fraskrive seg ansvaret på defekte produkter! . Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Til nå har jeg kun gode erfaringer selv med retur av defekte produkter og tilbakebetaling av porto. Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Handler helst fra Netshop, Komplett og Dustin. Og jeg betaler heller litt ekstra for god service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå