Gå til innhold

Er det noen som har erfaringer med Netshop ?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med netshop når det gjelder Pc, har tenkt til og kjøpe derfra ettersom jeg har dålig erfaring med Komplett sin support.

EDIT: Holder 650w hvis jeg skal ha HD4870 i crossfire med quad Q9550

Endret av the_dudesons
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var så dum og bestilte pc fra netshop i fellesferien... I tillegg hadde de få av varene på lager. Derfor tok det omtrent en måned før jeg fikk pcen. Men pcen er jeg veldig fornøyd med :)

Har du noe erfaring med supporten ?

Lenke til kommentar
Jeg var så dum og bestilte pc fra netshop i fellesferien... I tillegg hadde de få av varene på lager. Derfor tok det omtrent en måned før jeg fikk pcen. Men pcen er jeg veldig fornøyd med :)

i tillegg til hva? Og de har da vel lagerstatus, så du vet vel generellt om de har varene dine på lager eller ikke, hvis ikke så tar det ikke lang tid å få svar på det slik at du kan avbestille og bestille et annet sted...

Jeg har utelukkende gode erfaringer med netshop, har hatt lite med support å gjøre, men har returnert varer helt uten problemer flere ganger før. I dag handler jeg nesten alt hos netshop.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

har hørt mye bra om Netshop jeg da fra kompiser og slik. (du får med godteri og slikt) De har iallefall aldri hatt noen problemer med dem!

Lenke til kommentar
Kan vanskelig se for meg at den psu`n er for svak...650W er latterlig mye....

Det spørs hvordan oppsett PC'n han skal ha har. Hvis han skal ha et 8800GT et P5Q pro og noen 500Gig disker så holder det nokk...

selv skal jeg ha dette Handlevogn så derfor tar jeg 1000W og det er ikke akkurat latterlig mye..

Er butikken netonnet noe bra eller er det en dårlig butikk...?

Lenke til kommentar
selv skal jeg ha dette Handlevogn så derfor tar jeg 1000W og det er ikke akkurat latterlig mye..

Er butikken netonnet noe bra eller er det en dårlig butikk...?

Det systemet vil vel trekke typisk sett 450W uklokket. Så det er nok å gå på.

beklager :p så ikke at systemet hans sto der...

men reagerte på at han sa at det var latterlig mye,, det er bare litt over vanlig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Vel..for min del:

- pakkene sendes kjapt

- raske til å svare på mail

- helt greie priser

- har hatt to retursaker hos de, den siste var for en uke siden. Sendte inn minnebrikkene som hadde problemer på forrige fredag, allerede onsdag var saken fiks ferdig og beløpet for minnebrikkene var kreditert brukerkontoen min. Det var heller ikke noe problem at jeg bestilte nye minnebrikker før jeg sendte inn de ødelagte, og at de heller krediterte meg beløpet istedenfor at jeg fikk nye brikker i retur etter testing, noe andre nettbutikker ikke er like interessert i.

Så for min del er jeg veldig fornøyd med Netshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...