Gå til innhold

Jentetelefon med blitzkamera og bra kvalitet, til rundt 1000 kr?

hiteck

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei jente på 17 år som leter etter en mobiltelefon som har et bra utseende, (kan godt være rosa for den saks skyld) har et brukbart kamera med blitz, og som har solid kvalitet.

Jeg har sett litt på den rosa Sony Ericsson W580i, den har et fint utseende og det er et stort pluss at den kan brukes som mp3-spiller. Men det er et minus at kameraet ikke har blitz.

Det er viktig at telefonen har bra kvalitet, for jeg vil gjerne ha telefonen lenge.

Brukervennlighet er også meget viktig.

Prisen bør ikke overstige 1 500 kroner, hvis det er mulig å finne en telefon som oppnår alle kriteriene mine, til en slik pris.

Noen som vet om en telefon som passer mine behov? Takknemlig for hjelp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia N73, ganske bra kamera. Den finnes også i rosa og hvit. Foresten så er Sony Ericsson W580i noe dritt, jeg har den selv. Søstra mi har den å. På begge telefonene knekker tastene og noen detter av. Dette er en produksjonsfeil!

Når jeg kjøpte den likte jeg utseende veldig godt. Det er bra kamera på den da men jeg ville helst hatt bedre.

Endret av pops88
Lenke til kommentar

Nokia 7610 Supernova!

nokia-7610-02.jpg

nokia-7610-01.jpg

Ca 2500kr uten abb. Ca 1500 med.

3.2MPX kamera. Dobbel LED-blitz og autofocus.

512 MB minnekort følger med, kan ha opptil 2GB, mulig 4GB?

Denne er rimelig ny.

Og jeg syns byggekvaliteten er meget god. Den føles velbygd og tastene er gode.

Nokia har med denne modellen også relansert Xpress-on-covers. Om det blir en hit igjen eller ikke? Tja....:p

Mangler desverre 3G...

Etter min mening er dette en skikkelig jentetelefon!

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...