Symask Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 jeg har 2 sett me høytaler sett altså 2 høytalere og en sub i hvert sett. Men problemet er at jeg ikke får begge til å virke vet noen hva som er problemet? Når jeg setter inn en ny kabel til høytalerene så kommer d opp et program som heter realtek hd audio manager. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) realtek er ditt lydprogram som for mange andre, den dukker opp når den oppdager at en nye kontakt er koblet til eller fra. du må gå inn på innstillinger å stille den inn på det du øsnker. du kan gå på avanserte innstillinger som bør befinne seg oppe til høyre i vinduet. der velger du at fremre og bakre lydutgang kan spille samtidig. si ifra om det funker eller ikke;) Endret 17. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Symask Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 det er 5 tabs ikke no innstillinger Lyd, mixer, audio i o, mikrofon, 3d lyd fdemo Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hm, da må noen andre komme på banen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå