davidio Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei, Jeg er på utskikk etter en HTPC. PCen skal brukes til å spille av filmer (ikke blu-ray) og musikk, ta opp og spille av fra Canal+ parabol, bilderedigering, surfe nettet og MS Office oppgaver. Den skal være så stille som mulig, ha minimum 750Gb harddisk, ha HDMI og passe inn i hylle til tv-benken (17cm høy). Fint at DVD spilleren er av bra kvalitet og lydsignal ut til anlegget er likeså bra. Jeg har en budsjett på ca. 8000 inkl Vista som OS. PCen blir nok kjøpt inn ferdig bygget (har aldri bygget en PC før). Det eneste jeg har fra før er mus og tastatur Har blitt anbefalt dette oppsett: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=84932 Kommentarer mottas med stor takknemmelighet! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Vil du ha en ferdig byget HTPC, er Multicom Media Center 770 et av de bedre valgene. Eksempel slik oppsett slik som vedlagt bilde viser. HTCP kabinettet her har en størrelse på: 43cm lengde || 13.3cm høyde. Jeg vet dessverre ikke hvordan støynivå er på dette kabinettet. Endret 15. oktober 2008 av Svenni212000 Lenke til kommentar
davidio Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei, Er Media Center 770 et bedre alternativ enn det oppsettet jeg har satt opp? Jeg skal nok alltid klare å få hjelp til å bygge HTPCen men helst fra en butikk/noen med peiling Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg liker oppsettet ditt bedre enn Multicoms ferdig oppsett. Du må bytte CPU kjøleren for å få den mer stillegående. Kjenner ikke dette kabinettet, men Scythe Ninja Mini er en god kjøler som passer. Kanskje du kan ha en enda større kjøler. Det jeg ikke liker med Silverstone kabinettene er at de har 80mm vifter. Antec Fusion/Antec NSK2480 har 120mm vifter. Men du liker kanskje utseendet på Silverstone bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå