Gå til innhold

spill til xbox 360?

simentp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaff deg The Orange Box først som sist, mer for pengene får du ikke på markedet akkurat nå.

Ellers anbefaler jeg Lost Planet som er for de som liker robot-action og ikke er så alt for kresne til skuespiller-prestasjoner, coverfunksjon, eller anti-aliasing.

For ikke å glemme Far Cry 2 som kommer snart som er et sikkert kjøp for min del iallefall.

Call of Duty 4 har kanskje Xboxs mest morsomme multiplayer (hvis du har tilgang til Live), single-playeren er ikke så alt for mye å skryte av.

Burnout Revenge er også mye moro for pengene (fås ganske billig på Gamestop om du er heldig og finner et eksemplar), samme er Burnout Paradise (litt mer likt Need for Speed serien men moro læll).

Forza Motorsport 2 er jo også verdt en titt/demo, også har vi da Bioshock og Gears of War som allerede har blitt nevnt.

Håper du får noen gode tips og evt. nye titler å kose deg med!

Lenke til kommentar

Fant meg Crackdown brukt på Gamestop i går til 130 kr. Kanskje ikke dypeste spillet jeg har spilt men det er utrolig artig, absolutt verdt å kjøpe brukt iallefall. :)

Hoppe fra hustak til hustak og kaste biler på folk har en spesiell sjarm over seg.

Lenke til kommentar
Fant meg Crackdown brukt på Gamestop i går til 130 kr. Kanskje ikke dypeste spillet jeg har spilt men det er utrolig artig, absolutt verdt å kjøpe brukt iallefall. :)

Hoppe fra hustak til hustak og kaste biler på folk har en spesiell sjarm over seg.

Ja, Crackdown var fantastisk morsomt! Eneste som manglet var en skikkelig story, det er i mine øyne det perfekte sandkassespill, hadde det mye mer morsomt med det enn GTAIV.

Når du etter hvert kan hoppe fra skyskrapere og kaste semitrailere så tar det virkelig av! joy joy! :D

Lenke til kommentar
dte står overalt att det kommer ut førstkommende fredag for xbox og ps3 da:S dem burde klare og oppdatere seg rundt om kring vis det ble kanselert syns jeg:)

Tror du må lese litt nærmere, Saint's Row 1 var kun til X360, Saint's Row 2, som slippes i dag, kommer på begge plattformene.

Ja? slippes på xbox eller xbobx360 vis det er bedre, men dem sier guttene her sier jo det ble kanselert til xbox360 og kom bare til ps3, men det kommer jo på begge platformer

Lenke til kommentar
dte står overalt att det kommer ut førstkommende fredag for xbox og ps3 da:S dem burde klare og oppdatere seg rundt om kring vis det ble kanselert syns jeg:)

Tror du må lese litt nærmere, Saint's Row 1 var kun til X360, Saint's Row 2, som slippes i dag, kommer på begge plattformene.

Ja? slippes på xbox eller xbobx360 vis det er bedre, men dem sier guttene her sier jo det ble kanselert til xbox360 og kom bare til ps3, men det kommer jo på begge platformer

Hæ?

Hva snakker du om? Ok, for å gjøre det enkelt : Saint's Row 1 kom kun til Xbox 360, Saint's Row 2 kommer til Xbox 360 og PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...