theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi tok festivalbuss rett inn til festivalen i fjor. Det var digg. Litt stress da vi skulle hjem igjen fordi; 1. To var drita fulle. 2. Det var totusen andre folk som også skulle ta buss fra samme stedet. Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Säfflebussen (riktig skrevet?) koster 500-600 kr hvis jeg ikke husker helt feil fra Oslo til Køben. Fra Køben til Roskilde koster det ikke mye for toget. Selv regner jeg med at jeg kjører opp og ned, har venner som bor i Roskilde som jeg kan sette fra meg bilen sånn at jeg slipper å være bekymret for den under festivalen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi kjørte biler nedover i fjor. Året før tok vi fly. Jeg er helt klart mest fornøy med bil. Utrolig kjekt å ha ekstra stasj i bil noen hundre meter unna campen. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lurer på om vi ikke tar buss ned. Først tog til Oslo (199 kr fra Stavanger?), så buss til 349 kr til Roskilde, direkte. Er det lov å drikke/synge/ha-det-gøy på bussene, eller er det sitte rolig i 9 timer å se ut vinduet på flate marker? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lurer på om vi ikke tar buss ned. Først tog til Oslo (199 kr fra Stavanger?), så buss til 349 kr til Roskilde, direkte. Er det lov å drikke/synge/ha-det-gøy på bussene, eller er det sitte rolig i 9 timer å se ut vinduet på flate marker? Om du drar ned dagen før dagen for å stå i kø hele natta anbefaler jeg heller å slappe av på turen ned. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 På vei ned er det ikke så viktig hvordan man reiser, men jeg synes det er greit med fly hjem. Etter en lang uke på festival er det greit å komme seg hjem til en god seng Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 *er pissed på venner som sier at de garantert er med også i år, for så å fortelle at de ikke har kjøpt billett og er usikker på om de skal...etter at jeg har kjøpt billetten* Hrmf. Når det gjelder reise, så frister det veldig å kjøre ned på grunn av friheten det gir til å ha med litt mer skikkelig utstyr, og til å ha en tørr bil å oppbevare bagasje og diverse i hvis det blir drittvær. Det eneste som ikke frister er nettopp hjemturen, da er det deilig å være hjemme raskt. Har tatt fly de tre årene jeg har vært til nå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Deadmau5 kommer! Da må jeg jo nesten dra! Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 fan, fikk ikke lov til å låne bilen ned dit. er det virkelig noen stor riskiko å ta med bil? tenker på innbrudd etc. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det vil alltid være en risiko, men jeg har vert der tre ganger tidligere og ikke opplevd noe slikt. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Sitter å vurderer transport nå. Ikke så keen på å betale 1500+ for fly. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er ikke 1500,- en helt kurant pris, da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er ikke 1500,- en helt kurant pris, da? 1500,- tur retur er jo billig! Lurer på om det blir fly på meg i år også. Kommer litt ann på jobb ol. Fly ned to dager før i fjor for å besøke en kompis og dama hans som bor der. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ikke når jeg betalte 500 i fjor Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gang Gang Dance og Yeah Yeah Yeahs.... oh snap! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 HVor lenge kan man vente med å kjøpe billett? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 En liten anbefaling til dere som skal reise ned, ikke gjør som denne karen... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tenkte å bestille billett så fort studielånet kommer. Kan vi forvente oss noen flere headlinere nå egentlig? Kan ikke si programmet er så fullstappet av kule konserter som det var sist jeg var der(06). Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tipper det kommer et par headlinere til nå som posteren blir lansert den 16. Jeg bestilte min billett igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå