Lundby2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hmm bandønsker ja.. Jeg kommer uansett, men disse kunne vært kult: RATM Gentleman eller Jack Johnson eller annet smud Av electro-ish: Daft Punk, Digitalism, Justice, SebastiAn etc Lov å håpe på RHCP.... Kunne vært fett å høre Rise up av Yves Larock Damian Marley Ice cube Lenny kravitz Mad caddies QOTSA en eller to av disse hadde vært fin fint Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kings of leon hadde vært sykt fett. Også lyst til å se the killers igjen Thomas dybdahl og the streets (streets konserten i fjor var helt syk!) Lenke til kommentar
maxM Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kings of Leon var der i fjor, så at dem kommer i år er tvilsomt. Men var bra konsert de hadde, selv om mange kritikere slakte den. Lenke til kommentar
nisse777 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 håper på: Blur justice prodigy sigurd ròs the kooks mew trentemøller Satser på at de annonserer band i løpet av neste uke (: Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ingen som vet når de slipper første band? Føler det har gått skremmende lenge nå, med tanke på fjorårets slipp som ble gjort i november. Lenke til kommentar
nisse777 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ingen som vet når de slipper første band? Føler det har gått skremmende lenge nå, med tanke på fjorårets slipp som ble gjort i november. kommer i morgen Lenke til kommentar
DubMartin Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har du noen sikre kilder på det eller? Sjekker hjemmesiden så og si hver dag, men står ingenting om slipp i morgen, men kanskje vi er heldige... Lenke til kommentar
nisse777 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har du noen sikre kilder på det eller? Sjekker hjemmesiden så og si hver dag, men står ingenting om slipp i morgen, men kanskje vi er heldige... en admin i roskilde forumet sa det, og det sto på facebooken til Esben Danielsen som er pressetalsmann eller noe. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Coldplay annonsert. http://www.roskilde-festival.dk/2009/forsi...y-til-roskilde/ Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Greit nok med Coldplay. Absolutt ikke mitt førstevalg, men definitivt noe jeg kommer til å sjekke ut. Håper på noe bedre neste onsdag Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ganskje kjedelig headliner. Syns de kunne kommet med ett litt mer spenstig band som første band. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hmm, greit nok.. Når vil det annonseres flere band? Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan jo håpe på neste onsdag. Pleier å annonsere på onsdager.. Lenke til kommentar
nisse777 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) greit nok, håper på prodigy eller justice neste gang Endret 28. januar 2009 av nisse777 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Siste sjanse til å ønske band i dag. http://www.roskilde-festival.dk/2009/forsi...ik/bandoensker/ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Når pleier bilettene til Roskilde å bli utsolgt? Er nemlig vekkreist slutten av februar, hele mars og litt av april så lurer på om de blir utsolgt før da og om jeg trenger å prioritere å få tak i biletter når jeg er vekkreist.. Jeg digger Coldplay, men jeg har allerede billetter til dem i August i Bergen, så det er ikke akkurat så stort. Tar jo evigheter før noe skjer med Hove/Roskilde/Quarten i år, Hove er den eneste som har fått på plass mer enn én artist/gruppe. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel, i fjor bestilte jeg billetter tidlig i mai. Jeg vil derimot ikke vente så lenge i år, da jeg tipper det har mye og si hvilket vær/artister som var der forrige år. Ser vi i 2007 var været drit, og mange droppet sikkert 08 da, i tro at været vill være drit da også. Når vi ser at været og festivalen var en hit alikevel, vil nok billettsalget stige. Det som er viktig å huske derimot er at på denne tiden ifjor var flere band annonsert, og jeg tror veldig mange har ventet en god stund før de bestiller. Ja, de er veldig treige i år. Hove har flere band, men ingen headlinere. Quart har Slash (lol?) og Roskilde har Coldplay. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Madness og Slipknot annonsert. Ikke særlig fornøyd selv, da jeg ikke hører på det. Ser nå ut som de har fjernet nyheten fra siden. Merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå