Peppep Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hm, oldboy, med din flaks, så vet jeg ikke om jeg vil ha deg på festivalen i år. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kjæresten min nekter å dra pga 07=/ Så i år blir det Roskilde på meg, og Las Vegas på ham:D Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Lame? Du får henge med oss Har en feeling Roskilde blir sinnsykt rått i år Lenke til kommentar
nisse777 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) spilletidene er klare http://www.roskilde-festival.dk/nyheder/si...eplanen-klar-1/ http://www.roskilde-festival.dk/musik/zzzs...ate/1246548600/ edit: hvis du ikke kommer inn på siden, så ligger spilletidene under: torsdag http://imgur.com/bHtRy.png fredag http://imgur.com/YLyFJ.png lørdag http://imgur.com/2VC4H.png søndag http://imgur.com/cg0VO.png Endret 16. juni 2009 av nisse777 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Lame? Du får henge med oss Har en feeling Roskilde blir sinnsykt rått i år Temmelig lame, ja:p Heldigvis har han noen kompiser som er litt mindre lame, så jeg reiser med dem:) Gleder meg som bare det! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Liker spilleplanen. Torsdag: Social Distorion, Kanye West, muligens bittelitt Mew og Trentmøller. Fredag: Fleet Foxes på en gangske grei tid. Konge med både Faith No More, NIN og Oasis på en kveld! Forhåpentligvis Mart Volta og. Blir den store rockedagen for min del. Lørdag: Tidlig med ...And You Will Know Us By The Trial of Death. Litt hiphop-dag med Lil Wayne og Klovner I Kamp så SlipKnot etter Klovner. Etterfulgt av litt Fever Ray og konserten til Pet Shop Boys som avslutter denne herlige dagen. Søndag: Starter med nasjonalisme og Jokke-tribute i YogaFire. Eagles of Death Metal etter en rask matbit. Står mellom The Bronx og Madness etter det, hvis jeg ikke vil ta pause den tiden. Blir vel Yeah Yeah Yeahs og Coldplay, ikke at jeg kommer til å innrømme at jeg nyter Coldplay. Lille lista mi her: http://img91.imageshack.us/img91/1028/imgnew.jpg Endret 16. juni 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jeg fatter ikke at det er mulig å klare å sette opp en plan hvor alt jeg vil se krasjer. Tydeligvis er det meget mulig. Endret 16. juni 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ca. 4 konserter er mulig for min del hvertfall, men noe kommer til å falle ut garantert. Mildt sagt er hver dag på øyafestivalen sånn for min del, der dog er det tydeligere mindre alkhol og festing og mer musikk(for min del). Egentlig bare torsdagen som har artister jeg bryr meg om, så det blir tydeligvis noe hull i de andre dagene. Tror Trentmøller faller ut, da jeg ikke har noe forhold til sistnevnte og hvertfall Mew siden jeg se på Øya alikevel. Endret 16. juni 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Yay Eneste som ikke klaffer for min del er Petter og Social Distortion hvor jeg heller drar på Social Distortion, ellers får jeg se alle bandene jeg ønsker å se:D Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kameratgjengen min deler seg på den delen. Jentene vil stort sett bare se Petter, mens en vil gjerne se SD. Jeg ville begge deler, men prioriterte Social Distortion da de spiller minst i Norge. Og jeg har sett Petter før. Blir veldig mye sånt for min del, av valg. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Aarrgh...De to viktigste konsertene for min del, Isis og FNM, spiller med en times mellomrom. Typisk... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva går du for? Hadde lett valgt FNM, Isis kommer sikkert til å spille i Norge engang de neste to år, mens Faith No More sikkert kommer til å være sære med å spille konserter etter de er ferdig med denne turneên, og siden Mike Patton egentlig også holder på med hvertfall to andre band nå i tilegg. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ser ut til at det klaffer ganske bra for min del, litt småkrasj blir det jo uansett. ISIS > FNM anytime! (Jeg har ikke noe forhold til FNM, har prøvd å like det, men nei). Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva går du for? Hadde lett valgt FNM, Isis kommer sikkert til å spille i Norge engang de neste to år, mens Faith No More sikkert kommer til å være sære med å spille konserter etter de er ferdig med denne turneên, og siden Mike Patton egentlig også holder på med hvertfall to andre band nå i tilegg. Er litt usikker. Sånn musikalsk sett har jeg mer lyst til å se Isis. Men som du sier: Det blir nok enklere å se Isis ved en senere anledning. Det går jo kanskje ann å se det meste av Isis først og så løpe til Orange, hvis man ikke sikter på å stå foran. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Veitafaen: Gi dem et forsøk til, hør gjennom Angel Dust og evt. et best of-album. Ganske sikker på at Isis kommer til å spille på Rockefeller eller noe sånt til høsten, siden de nettopp ga ut nytt album. Fant dem veldig sære førstegang selv, men etterhvert ble de bare bedre og bedre å høre på. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg skal gjøre det, det er jo ofte slik god musikk er Edit: Er jo ikke sikkert Isis drar til Trondheim. Endret 17. juni 2009 av Veitafan Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Min plan: TORSDAG 18.30 Katzenjammer (Pavilion) 20.30 Fucked Up (Pavilion) 22.15 Kanye West (Orange) 23.00 MEW (Arena) 00.30 Trentemøller (Orange) FREDAG 12.00 Gojira (Odeon) 15.00 Fleet Foxes (Arena) 16.00 ISIS (Odeon) 17.00 Faith No More/Glasvegas (Orange/Arena) 18.00 Friendly Fires (Odeon) 19.30 Nick Cave and the Bad Seeds (Orange) 22.30 Oasis (Orange) 02.00 Röyksopp (Arena) LØRDAG 14.30 ...And You Will Know Us (Odeon) 16.00 Håkan (Orange) 19.00 Amadou & Mariam (Arena) 22.00 Slipknot (Orange) 23.00 The Pains of Being Pure at Heart (Pavilion) 00.00 La-33 (Cosmopol) 02.00 Deadmau5 (Cosmopol) SØNDAG 14.00 Pete Doherty (Arena) 15.00 Ida Maria (Odeon) 17.00 Eagles of Death Metal (Orange) 18.30 The Whitest Boy Alive (Arena) 20.45 Yeah Yeah Yeahs (Arena) 22.00 Coldplay (Orange) Regner med litt frafall. Endret 17. juni 2009 av Veitafan Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nå begynner jeg å lure på om jeg skal prøve å få med meg Whitest Boy Alive, er jo stor fan av sologreiene til Erlend og har vært KoC-fan siden 2003. Kommer nok til å være småsliten etter EODM, har vært det på de to andre konsertene og det kan nesten bare sammenlignes med Queens of the Stone Age i Spektrum og Slagsmålsklubben på svette Betong i Oslo. QOTSA på Hove i 2007 var nesten bare behagelig. Blir episk med Fleet Foxes, Faith No More, Mars Volta, Oasis, Nine Inch Nails og kanskje litt Röyksopp på torsdagen. Blir hvertfall uansett om jeg bare får med alle utenom Mars volta og røyksopp. Hvordan gjester er det egentlig Trentmøller har? Har aldri hørt om fyren før jeg så han på Roskilde-plakaten og jeg hører en fin del på electronica, synes akkurat Mew er større headlinere enn han. Veitafan: Bra valg av ...And You Will Know Us By Trial of Death Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Her kommer min fine lille liste etter å ha sett spilletidene. Noe som ikke klaffer helt, så det er litt irreterende. Ellers så ser det riktig så bra ut! Nå gjenstår bare været. Torsdag: 1830 - Katzenjammer 1945 - Volbeat 2215 - Kanye West. Irreterende at Mew spiller 45 minutter senere. Tror Kanye får min plass though. 0030 - Trentemøller m/dj set guests Fredag: 1500 - Fleet Foxes 1800 - Friendly Fires 2200 - Skambankt 2230 - 2Manydjs eller Oasis. Vanskelig valg. 0045 - La Coka Nostra 0200 - Røyksopp Lørdag: 1830 - Lil Wayne 2030 - Klovner i Kamp 2200 - Slipknot 0100 - Pet Shop Boys Søndag: 1700 - White Lies 2000 - Yeah Yeah Yeahs 2200 - Coldplay Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nehehei! De kan jo ikke finne på å sette opp Frightened Rabbit og Nick Cave med en halvtimes mellomrom, ufølsomme drittsekkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå