Soulwax Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er det noen fra Vestlandet som skal nedover ? Ja. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er det noen fra Vestlandet som skal nedover ? Ja. Når skal du nedover da ? Eg reiser den 29 juni med fly fra Flesland Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ser folk på warmupen som en veeeldig viktig happening? får ikke dratt til første dagen pga sydentur, og må bestille billetter via swebuss. vant en konkurranse der som gjør at jeg får gratis tur/retur-reise samt festivalpass (så fremt den kommer fram til adressen min). så litt usikker på hvor tidlig jeg drar nedover.. resten av folka jeg kjenner drar ned til første dag. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ser folk på warmupen som en veeeldig viktig happening? får ikke dratt til første dagen pga sydentur, og må bestille billetter via swebuss. vant en konkurranse der som gjør at jeg får gratis tur/retur-reise samt festivalpass (så fremt den kommer fram til adressen min). så litt usikker på hvor tidlig jeg drar nedover.. resten av folka jeg kjenner drar ned til første dag. Jeg ser på warm-up'en som viktig, selv om det nok ikke er krise å gå glipp av de første par dagene. Synes det er litt av sjarmen å være der ved festivalstart, altså når de åpner gjerdene. Gode teltplasser blir fort tatt, så greit hvis kameratene dine kan holde av et halvt telt til deg. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg synes warmup er helt essensielt. Gode konserter kan man se året rundt - det er warmup og rammen rundt som gjør Roskilde til den fantastiske festivalen den er. Vi reiser ned på lørdagen for å feste i køen...snart bare to uker til. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Synes også det er greit å få med seg oppvarmingen Som Dimitrij sier så ryker alle de gode teltplassene på søndagen også... Verdt å nevne. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis man ikke har kjøpt bussbillett enda, hvor kan man få det til greiest pris? Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Anbefaler virkelig og få med seg warmup-dagene! Kunne ikke tenkt meg å reist på Roskilde uten å få med meg dette. Pluss man må alltid være tidlig ute hvis man vil ha gode teltplasser Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis man ikke har kjøpt bussbillett enda, hvor kan man få det til greiest pris? www.gobybus.se 700 tur/retur Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 mottok nettopp billetten som jeg vant på swebusexpress.se. oh yes. Turer innover til Roskilde 30. juni med buss tror jeg Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeje folkens. 10 nye navn på Pavilion Junior og Lounge BODEBRIXEN (DK) KIRA KIRA (ISL) MFMB (S) RUBBERHEAD BANDITZ (DK) TWINS TWINS (DK) Elektronisk musik og chill AUGUST (DK) ASLE BJØRN (DK) KREDE (DK) MIKKEL METAL (DK) OLIVER JONES (DK) Moar infos Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hørte at man kunne få armbånd utdelt på tivolie i københavn den 27 juni, noen andre som har hørt noe om dette? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 http://www.roskilde-festival.dk/nyheder/si...vn-og-roskilde/ Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Anbefales det å stille seg i kø tidlig eller møte opp i 8 tia den 28 når det åpner? any suggestions? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det blir fort timelange køer, så jo før jo bedre... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det blir neppe timelange køer i år, ettersom de ENDELIG har skjønt at de bør gi ut armbåndene tidligere og flere steder. Jeg skal ikke stå et sekund i kø når jeg kommer frem til West-inngangen, ettersom jeg allerede har hatt armbåndet på et par timer da. Da er det bare kontroll, og deretter adgang til venteområdet. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ser folk mener de beste teltplassene blir tatt allerede søndagen. I år er første gangen jeg drar nedover for å få med meg warmupen, har alltid dratt ned seinere før (og endt opp med bedritne teltplasser). Så i år er vi tre stk som kjører ned. Jeg lurer litt på hvor tidlig man må være der for å ha noen sjans på greie teltplasser på west-campen? Vi er tre stykk som har et stort firemannstelt og et litt mindre et pluss et partytelt å sette opp.. Lurer også litt på dette med køene, hvordan systemet er.. Er det sånn at dersom vi allerede har skaffet bånd på forhånd, så er det mulig for oss å komme rett inn på west-inngangen? Så fort warmupen og campen åpner? Hvis ikke, hvor, hva, hvordan? Ser ut til at begynner å kjøre ned allerede den 25. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Se fire innlegg over ditt. De beste plassene blir tatt de første ti minuttene, folk løper med en gang gjerdene går ned. Men så lenge dere er tre stk, så går det helt fint å få ok plasser utover dagen óg. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ser at det er "venteområder" som åpnes et døgn før festivalen, så det er vel der man blir sittende. Syns det er litt vanskelig å finne konkret info om dette her, siden man til og med på festivalens egne sider er nødt til å dykke ned i diverse fora for å finne noe konkret.. Men så lenge dere er tre stk, så går det helt fint å få ok plasser utover dagen óg. Hva mener du med det..? Tingen er at vi er tre stk, med tre relativt store telt, og poengt er å få samlet dem i én leir (kommer flere ned etter hvert). Håper bare dette lar seg gjøre, inntrykket jeg sitter igjen med er at folk løper som gale og tilnærmet slåss om teltplasser, og at alt er fullt etter ti minutter.. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvis dere bare er 3 karer så er absolutt null problem! Dere kan bare tusle rundt på feltet så kan jeg garantere at noen hyggelige mennesker flytter litt på et par telt å lager plass til dere. Dette gjør i hvertfall min gruppe hvert år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå