Peppep Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det har jeg ikke fått med meg, selv om jeg ser nå at det var i media for en måned siden. Fantastiske nyheter, stemningen fra lørdag til søndag er herlig UTENOM hvis man kommer i timesvis med kø. Skjønner ikke hvorfor festivalen ikke har gjort dette tidligere, men er veldig glad for at de endelig har gjort det nå. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det var fint å høre, for den køen er brutal. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det som er utrolig greit i år er vi kan bytte billett i bånd før gjerdene åpnes. Man kan få bånd fredag i Køben eller fra kl 0800 utenfor east- og west-inngangene. Dette vil nok hjelpe stort på de store køene ved åpningen. Genialt! Det er virkelig få ting som er så slitsomt som å stå i den køen. Noe mer info om dette? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ehrm. Hint: roskilde-festival.dk. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det som er utrolig greit i år er vi kan bytte billett i bånd før gjerdene åpnes. Man kan få bånd fredag i Køben eller fra kl 0800 utenfor east- og west-inngangene. Dette vil nok hjelpe stort på de store køene ved åpningen. Genialt! Det er virkelig få ting som er så slitsomt som å stå i den køen. Noe mer info om dette? Kom en egen artikkel på hjemmesiden for noen dager siden. Skjønner heller ikke hvorfor de ikke har gjort dette før. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 I’M FROM BARCELONA (S) WAVVES (US) THE WHITEST BOY ALIVE (N/DE) Mer info whitest boy alive er jo ganske greit. Programmet har en del bra band må jeg si. Blir tur på oss i år Lenke til kommentar
nisse777 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 I’M FROM BARCELONA (S)WAVVES (US) THE WHITEST BOY ALIVE (N/DE) Mer info whitest boy alive er jo ganske greit. Programmet har en del bra band må jeg si. Blir tur på oss i år Ikke helt sikkert alt wavves kommer, hele europa touren skal være avlyst etter at han brøyt sammen eller noe. Men The whitest boy alive var en super overraskelse:D Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 JAAAAA!!!!! The Whitest Boy Alive blir griseguttegromt! Lenke til kommentar
Geogaddi Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Selv om jeg er drit fornøyd med programmet i år, så er det kjipt ikke The Prodigy tar turen. De spiller omtrent på enhver festival i sommer. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jah er litt kjipt at Prodigy ikke tar turen men det er ganske mange andre partymakers der Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 hvor finner folk billige bussbilletter til roskilde? billigste jeg har sett er 700kr t/r. går det tog fra oslo til københavn btw? Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hvor finner folk billige bussbilletter til roskilde? billigste jeg har sett er 700kr t/r. går det tog fra oslo til københavn btw? http://www.swebusexpress.se/ Lenke til kommentar
nisse777 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) kjøpte mine for 300 kr tur/retur (27 juni og 6 juli) , oslo - københavn hos swebus. Endret 8. juni 2009 av nisse777 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tar båten opp og ned jeg. Blir litt ekstra ferie Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Blir båt på meg og kameraten min i år, da vi skulle bestille flybillett her om dagen var SAS frekke nok til å kreve 7700,- tur-retur Stavanger-København(yeah right!) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Blir Kr.sand-Hirtshals med Color Line. Ble noe sånt som 2500,- tur-retur med bil. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er det noen fra Vestlandet som skal nedover ? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Anbefaler alle å sjekke ut I'm from barcelona (band) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå