Gå til innhold

Roskilde Festival 2009: Informasjon og Diskusjon

andreasg88

Anbefalte innlegg

Mja er litt skuffa.... Er som om jeg venta på noe som skulle gi meg en skikkelig wow følelse og den kom egentlig aldri... :\

Var så sikker på at Crystal Castles skulle komme men ser dårlig ut på den kanten...

Men er alltid klar for å oppdage ny kul musikk så for se om det blir tur i år også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mja er litt skuffa.... Er som om jeg venta på noe som skulle gi meg en skikkelig wow følelse og den kom egentlig aldri... :\

Var så sikker på at Crystal Castles skulle komme men ser dårlig ut på den kanten...

Men er alltid klar for å oppdage ny kul musikk så for se om det blir tur i år også :)

Savner også wow følelsen, men tror Trentemøller konserten kommer til å bli heftig, klokka 00.00 på Orange scenen første dagen.

Lenke til kommentar

Har et par spm ang. reise nedover og sånn.

Jeg var på Roskilde i 2006, men har dessverre ikke hadd tid eller mulighet siden. I år blir det i midlertid tur igjen:)

Det har seg sånn at i 2006 var vi bare 2 stk (meg og min bedre halvdel) som reiste. Vi tok da tog/buss nedover, og var der samme dag som selve festivalen startet. Opplevde da, naturlig nok, et sant helvete med å få teltplass. Fikk krangla oss til plass ved siden av noen svensker faretruende nært et pissegjerde til slutt, etter å ha satt opp og tatt ned telt litt for mange ganger.

I år er i midlertid halvdelen kasta på dør, og det blir jeg og tre kompiser som drar. Fant ut at vi kjører nedover, da dette viste seg å være en god del billigere enn de fleste andre reisemåter, samt at roadtrips er digg!

Lurer på om noen andre her inne har erfaring med å kjøre nedover? Tenker på når det er lurt å dra osv. Har hørt rykter om bilkø, stemmer det? Warmupen starter jo klokka 0800 den 28., lurer på hvor lenge folk gidder å ligge i kø før det, og om det holder å møte opp rundt 8-tida den dagen for å få en ok teltplass?

Tenkte på å dra nedover den 27. og være framme seint den kvelden, evt tidlig på morgenen den 28. God plan? Dritt plan?

Lurer også litt på hvor folk syns det er mest digg å ligge. Vi lå på C-området på West i 2006, og trivdes for så vidt bra der, men lurer på hvordan campene oppfører seg dersom det blir regn og sånt noe. i 2006 var det jo übervær hele festivalen :) Noen som har funnet årets områdekart, forresten? Eller er det kanskje ikke lagt ut ennå?

På forhånd takk for svar, setter pris på all slags input :)

Lenke til kommentar

Vi lå på C i 07, der var det festing 24/7 omtrent. Opplevde at det var et overtall av nordmenn der, noe som egentlig var ganske greit for da skjønte vi hva de sa. I fjor var vi "litt" treige med å få plass, så etter jævlig mye trasking ente vi så langt ut at jeg ikke husker hvor vi lå. P eller L, tror jeg det var (rett ved badevannet).

Det var greit nok, men litt roligere. Kjipe var at vi måtte gå et stykke bort til konsertområdene, noe som førte til at vi så mye færre band enn året før. Men gøy, det hadde vi det uansett.

Lenke til kommentar
Ingen som var innom oss på Nintendo-musikk-danse-fest a'? Kjørte igang det en hel del kvelder i fjor. Vi var ikke langt unna lasagnesjappa.

Var ikke innom nei, gjentas det i år? ^^ Var 2 stk utkledd som Datarock som gikk rundt der med lasagne-sjappa med et annlegg på en tralle og spilte div. housemusikk og fikk med seg en god del folk som danset rundt. Var kool.

Lenke til kommentar
Ingen som var innom oss på Nintendo-musikk-danse-fest a'? Kjørte igang det en hel del kvelder i fjor. Vi var ikke langt unna lasagnesjappa.

Var ikke innom nei, gjentas det i år? ^^ Var 2 stk utkledd som Datarock som gikk rundt der med lasagne-sjappa med et annlegg på en tralle og spilte div. housemusikk og fikk med seg en god del folk som danset rundt. Var kool.

Det skal gjentas, ja. Datarock-folka hodlt til 10-20 meter bortenfor oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...