Manken Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Haha:D Skal få prøve å overtale han til å la meg få lov til sommeren Vet nå ikke helt hvordan jeg skal få kjøpt softgun da. :S Funker dårlig med Visa Electron på internett Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vet ikke hvor du bor, men er jo alltids mulig å dra innom en av butikkene som selger da Da kan du jo se litt på forskjellige ting, snakke med folka bak disken og hvis du skal overtale faren din også kan han jo få sett litt selv og sett hva dette er for noe. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Haha:D Skal få prøve å overtale han til å la meg få lov til sommeren Vet nå ikke helt hvordan jeg skal få kjøpt softgun da. :S Funker dårlig med Visa Electron på internett Postoppkrav . Men når jeg tenker meg litt om så bryter faktisk denne tråden mot forumreglene. Jeg fikk i hvert fall stengt min tråd hvor jeg spurte om sider å kjøpe softgun fra siden jeg var under 18 år. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Jaja, men det har ikke denne blitt. ENDA Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har en ubrukt softgun fra sverige liggende, med lasersikte og lommelykt foran. Har kuler og blinker også, så skulle noen slite med å få kjøpt kan sikkert jeg avse min. Send en PM om noen skulle være interessert Lenke til kommentar
Ben123321 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei Legger bare inn noe fort her. vet noen om at GunnerAirSoft.com er trygt og kjøpe fra ? håper på noen forte svar .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå