Manken Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Kan dere som ser denne tråden ramse opp ALLE de norske internett-sidene som selger softgun? Takk ^^ Endret 15. oktober 2008 av Daggis0 Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 http://www.teknikmagasinet.no/ Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Der var det nesten bare billig crap da-.- Fortsett å svar Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 www.softguns.no www.guntech.no www.softgunweb.no www.hobby-huset.no (selger ikke bare softgun ) de jeg har lagra i favoritter Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 sandefjordpaintball.no Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Takk for alle svar^^ Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 www.game-on.no www.softgunbutikken.no disse jeg fant som ikke var lista opp allerede selv vil jeg annbefale www.softguns.no Utrolig hyggelig of hjelpsom fyr samt ikke så verst priser! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 www.game-on.nowww.softgunbutikken.no disse jeg fant som ikke var lista opp allerede selv vil jeg annbefale www.softguns.no Utrolig hyggelig of hjelpsom fyr samt ikke så verst priser! ja, softguns.no er bra. Kjøpt masse der, veldig hyggelig fyr. Lenke til kommentar
MrErik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kan dere som ser denne tråden ramse opp ALLE de norske internett-sidene som selger softgun? Takk ^^ uncompany.com har veldig mye bra til ikke alt for ille priser Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Softguns er vel en av de beste, selv om han ikke har lagt ut alle tingene han selger, men bare å sende mail til han, så svarer han veldig kjapt + veldig hyggelig fyr. og kjapp med levering, har ikke hatt noen problem med han. anbefales som norsk side, men du burde kanskje vurdert å kjøpt fra utlande vis du skulle bestille mye. får da er det extremt å spare bruk: www.evike.com eller www.rsov.com veldig bra sider, og vis du sender mail til dem, kan du få de til å sende pakken slik at du slepper unna toll Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Blir vel at jeg ikke kjøper så veldig mye. Må i tillegg vente til jeg blir 16 med å kjøpe Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Blir vel at jeg ikke kjøper så veldig mye. Må i tillegg vente til jeg blir 16 med å kjøpe Fordi? Er uansett 18 års aldersgrense på å eie en softgun. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke for å være frekk, Men absolutt ingen av de 5-6 stk som jeg kjenner som eier en softgun er over 18 år. Kan jo be faren min "eie" softgunnen for meg. Også låner jeg den Er jo som regel en som er over 18 år som er med oss å spiller da. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke for å være frekk, Men absolutt ingen av de 5-6 stk som jeg kjenner som eier en softgun er over 18 år. Kan jo be faren min "eie" softgunnen for meg. Også låner jeg den Er jo som regel en som er over 18 år som er med oss å spiller da. Tenkte mest fordi du sa du måtte vente til du ble 16. Siden 16 ikke er noen magisk grense så lurte jeg på hvorfor. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) åja, siden det er da jeg får lov av faren min >.< Er bare ett år igjen da. Endret 15. mars 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er jo ingen proglem å ha softgun under 18år det er ingen som drar hjem til folk å skjekker, så det er ikke et problem Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Eneste som er et problem er en far som er litt for opphengt av regler Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 bare hold den skjult til det er gått litt lang tid, får da kan han ikke gjøre stort xD prøvde selv, har mor som er litt EMO på regler men det funket fett :D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå