Slompefisk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hviste ikke hvor jeg skulle sette denne posten så satsa bare på her:P Når jeg tar xboxlive test så har jeg moderate NAT, men skulle gjerne fått open NAT så det er litt bedre med connectinga, så noen som kan forklare meg hvordan jeg åpner NAT'en? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg prøvde og prøvde å få til dette, åpna de riktige portene og alt, men det funka ikke. Så leste jeg noe om at Xbox hadde noe som automatisk åpna portene hvis ruterent støttet noe, var en protkoll av noe slag(har ikke xbox-en her, så kan ikke sjekke) Uansett, jeg slo av all port forwarding, og plutselig så meldte den NAT-en min som åpen. Vel, vet ikke hvordan det er i ditt tilfelle, men for meg så gikk den gjennom både min 3Com ruter, og Nextgentel sin ruter, uten problemer. Endret 15. oktober 2008 av wildex999 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 har prøvd en del nå, men virka ikke kan prøve å slå av all port forwarding, jeg har en zyxel boks viss det hjelper noe .. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hviste ikke hvor jeg skulle sette denne posten så satsa bare på her:PNår jeg tar xboxlive test så har jeg moderate NAT, men skulle gjerne fått open NAT så det er litt bedre med connectinga, så noen som kan forklare meg hvordan jeg åpner NAT'en? denne guiden fiksa mitt problem med OPEN NAT: http://www.xbox360forum.com/forum/xbox-liv...xbox-360-a.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå