oldboy Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen andre som har problemer med den siste oppdateringen fra Windows. Når jeg skal slå av maskinen min, kommer det opp at jeg skal må installere noen oppdateringer. Når jeg gjør dette så går den i en evig sirkel. Noen andre som har opplevd dette? Funnet en løsning? Lenke til kommentar
vannreven Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har problem med samme oppdatering fra 14.10.08. Jeg får bare melding om at oppdateringene ikke kunne installeres og deretter spørsmål om jeg skal installere dem når jeg slår av PC'en. Ikke skjønner jeg noe av dette. Har aldri før fått tilsvarende melding. Løsninger??? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Vel, nå har problemet forsvunnet av seg selv hos meg. Har desverre ingen løsning, siden dette bare forsvant... Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Regner med at dette er Vista? Har selv instalert alt fram til nå, ikke noen problemer :S Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei, det er XP for min del... Dårlig info av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå