Gå til innhold

Anmeldelse: Saints Row 2 (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Oppdragene er rimelig varierte, i forhold til hva de omhandler, men de fleste av dem følger en fast mal."

"I forhold til grafikk, ser nok Saints Row 2 litt utdatert ut ..."

"Rent spillteknisk er Saints Row 2 litt simplere enn sin hovedkonkurrent, både i forhold til skytesystemet, kjøremodellen og presentasjonen."

Jeg vet at politikerne gjerne vil ha dere til å tro det, men "i forhold til" betyr ikke det samme som "med tanke på". Og "simpel" betyr ikke det samme som det engelske "simple".

Lenke til kommentar
Så 9/10 fra Eurogamer var ikke så merkelig likevel tydeligvis.

Hva var så ille med den? Jeg har spilt racer-spill med dårligere kjørefysikk en IV ...

Sant det. Bilfysikken var kanskje det beste med hele spillet. Jeg spiller race i GTA4 mer på Live enn de aller fleste bilspillene jeg har.

GTA IV?

Verste jeg har hørt på lenge.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Så 9/10 fra Eurogamer var ikke så merkelig likevel tydeligvis.

Hva var så ille med den? Jeg har spilt racer-spill med dårligere kjørefysikk en IV ...

Sant det. Bilfysikken var kanskje det beste med hele spillet. Jeg spiller race i GTA4 mer på Live enn de aller fleste bilspillene jeg har.

GTA IV?

Verste jeg har hørt på lenge.

GTA IV.s blifysikk er mykje betre og meir realistisk enn i andre freeroaming spel. Det kan du ikkje nekte for, gje iallefall døme på freeroamingspel med betre fysikk !

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...