Tunky Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det tror jeg ikke. Forresten, der er jo ganske vanlig at PC-versjoner av spill kommer en stund etter konsollversjoner. Det er jo pga. alle verdens små og store pirater. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 "Oppdragene er rimelig varierte, i forhold til hva de omhandler, men de fleste av dem følger en fast mal." "I forhold til grafikk, ser nok Saints Row 2 litt utdatert ut ..." "Rent spillteknisk er Saints Row 2 litt simplere enn sin hovedkonkurrent, både i forhold til skytesystemet, kjøremodellen og presentasjonen." Jeg vet at politikerne gjerne vil ha dere til å tro det, men "i forhold til" betyr ikke det samme som "med tanke på". Og "simpel" betyr ikke det samme som det engelske "simple". Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 er det noen som vet en film der de viser husbyggingen eller noe om hus greia? . kinnn på et STOOORT hus Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Må si jeg ble imponert over anmeldelsen, tror faktisk jeg må kjøpe dette idag. Saints Row 1 var i mine øyne totalt stink og GTAIV var for snillt. Kanskje dette redder helgen ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Så 9/10 fra Eurogamer var ikke så merkelig likevel tydeligvis. Hva var så ille med den? Jeg har spilt racer-spill med dårligere kjørefysikk en IV ... Sant det. Bilfysikken var kanskje det beste med hele spillet. Jeg spiller race i GTA4 mer på Live enn de aller fleste bilspillene jeg har. GTA IV? Verste jeg har hørt på lenge. Endret 17. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Requiem99 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så 9/10 fra Eurogamer var ikke så merkelig likevel tydeligvis. Hva var så ille med den? Jeg har spilt racer-spill med dårligere kjørefysikk en IV ... Sant det. Bilfysikken var kanskje det beste med hele spillet. Jeg spiller race i GTA4 mer på Live enn de aller fleste bilspillene jeg har. GTA IV? Verste jeg har hørt på lenge. GTA IV.s blifysikk er mykje betre og meir realistisk enn i andre freeroaming spel. Det kan du ikkje nekte for, gje iallefall døme på freeroamingspel med betre fysikk ! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det skal ikke mye til Requiem99. Så greit nok. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Saints row 2 e et utrolig bra spill, digget eneren og 2eren e bare enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg