Joachim_F Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Møt den onde tvillingbroren til Grand Theft Auto IV. Les mer Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har desverre så mange andre bra spill som skal kjøpes i løpe av høsten så dette sparer jeg til det går litt ned i pris... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Oi oi oi, dette ble nesten litt FOR mye for meg. Høres ut som om det jeg trodde GTA IV var. Ufattelig! Tror jeg dropper GTA IV og kjøper Saints Row 2 istede! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kommer til å kjøpe det det sekundet jeg er ferdig med alle de andre spillene som kommer i høst! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 "Rent spillteknisk er Saints Row 2 litt simplere enn sin hovedkonkurrent, både i forhold til skytesystemet, kjøremodellen og presentasjonen. " Er DET mulig? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Står over dette. Er så mye annet bra som kommer! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Holder på med Saints Row 1 nå. Jeg skal nok ha toern etter hvert også. (Forøvrig kan enern anbefales, man får det jo for en hundrings.) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 "Rent spillteknisk er Saints Row 2 litt simplere enn sin hovedkonkurrent, både i forhold til skytesystemet, kjøremodellen og presentasjonen. " Er DET mulig? Hva var så ille med den? Jeg har spilt racer-spill med dårligere kjørefysikk en IV ... Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så 9/10 fra Eurogamer var ikke så merkelig likevel tydeligvis. Hva var så ille med den? Jeg har spilt racer-spill med dårligere kjørefysikk en IV ... Sant det. Bilfysikken var kanskje det beste med hele spillet. Jeg spiller race i GTA4 mer på Live enn de aller fleste bilspillene jeg har. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 noen som vet om man må skaffe respekt mellom vert oppdrag på nr 2 også?? ble drit lei det på nr 1 Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dette maa proves og kjopes, liker slik humor som det der :} Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 noen som vet om man må skaffe respekt mellom vert oppdrag på nr 2 også?? ble drit lei det på nr 1 Ja, man må fortsatt skaffe respekt, men denne gangen er aktivitetene mye artigere. Man blir ikke like fort lei de slik man ble på 1'ern.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 noen som vet om man må skaffe respekt mellom vert oppdrag på nr 2 også?? ble drit lei det på nr 1 Ja, man må fortsatt skaffe respekt, men denne gangen er aktivitetene mye artigere. Man blir ikke like fort lei de slik man ble på 1'ern.. eksempel takk? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Oj. Anmeldelsen handler nesten om GTA Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Høres alt for moro ut, klarer ikke å vente til det kommer ut på PC! Saints Row 2 kommer i butikk førstkommende fredag, for Xbox 360 og Playstation 3. PC-versjonen følger 7. november. Anmeldelsen er basert på Xbox 360-utgaven. Hvor har Gamer.no fått denne infoen fra? Det har gått mye spekulasjoner rundt dette, ifølge denne tråden har ikke THQ satt en dato enda, og PC versjonen er også fjernet fra THQ's hjemmeside, mens Amazon og Gamestop har satt datoen til 10 november. Så jeg spør, er deres info konfirmert/sikkert? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Saints Row 2 kommer i butikk førstkommende fredag, for Xbox 360 og Playstation 3. PC-versjonen følger 7. november. Anmeldelsen er basert på Xbox 360-utgaven. Hvor har Gamer.no fått denne infoen fra? Det har gått mye spekulasjoner rundt dette, ifølge denne tråden har ikke THQ satt en dato enda, og PC versjonen er også fjernet fra THQ's hjemmeside, mens Amazon og Gamestop har satt datoen til 10 november. Så jeg spør, er deres info konfirmert/sikkert? PC-datoen vi opererer med her ble bekreftet av distributøren like før artikkelen ble publisert i dag. Vi forholder oss til offisielle kilder, det vil si utgivere eller distributører, ikke butikker. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen andre som ser ansiktet i eksplosjonen på første bilde? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Saints Row 2 kommer i butikk førstkommende fredag, for Xbox 360 og Playstation 3. PC-versjonen følger 7. november. Anmeldelsen er basert på Xbox 360-utgaven. Hvor har Gamer.no fått denne infoen fra? Det har gått mye spekulasjoner rundt dette, ifølge denne tråden har ikke THQ satt en dato enda, og PC versjonen er også fjernet fra THQ's hjemmeside, mens Amazon og Gamestop har satt datoen til 10 november. Så jeg spør, er deres info konfirmert/sikkert? PC-datoen vi opererer med her ble bekreftet av distributøren like før artikkelen ble publisert i dag. Vi forholder oss til offisielle kilder, det vil si utgivere eller distributører, ikke butikker. Okei får virkelig håpe at den datoen stemmer da Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fett. Så mye jeg gleder meg til fredag. Både Saints Row 2 og PES09 på samme dag. Blir nok mye spilling over nett i hvert fall. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hmm, pc utgave... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg