panzeNOR Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tjenare ! Jeg lurer på om jeg kan ta Teorikurs 10 mnd. før jeg fyller 16år. Har nettopp tatt trafikalt Grunnkurs, så jeg lurer veldig på om jeg kan få gjort unna teori så jeg er ferdig med det. På forhånd takk, -Martin Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 moped lappen blir sendt til deg etter du har blitt ferdig med allt som har med opplæring på moped å gjøre......tror du må vente til du er 16..... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er det selve teorien som avgjør om du får lappen eller ikke du mener? Hvis, så nei. Du må ha fyllt 16 for å ta den. Har snakka med kjøreskolen om dette. Synes det er så ufattelig tåpelig. Selv reiste jeg bort på dagen jeg fyllte året Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Rart. En i klassa mi er ferdig med Teorikurs ikveld (JEG MENER IKKE TEORIPRØVE). Han er 15 år og har bursdag i april. Vi snakker lettsykkel for de som lurer : D Lenke til kommentar
KNB Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Mener å huske eg begynnte på teorikurset når eg var 15 og fortsatt på mckurset når eg var 16? Noen som husker? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Rart. En i klassa mi er ferdig med Teorikurs ikveld (JEG MENER IKKE TEORIPRØVE). Han er 15 år og har bursdag i april. Vi snakker lettsykkel for de som lurer : D Du kan jo ta alt av teori, kjøring og sånn når du er 15, men må vente til du er 16 med å ta teoriprøven. - Ari Gold Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Takk ! Der fikk jeg svaret jeg ventet på ! :!: Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan ta teoriprøven når du er 15 år og 6 månder sa læreren jeg hadde på trafikaltgrunnkurs Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Rart. En i klassa mi er ferdig med Teorikurs ikveld (JEG MENER IKKE TEORIPRØVE). Han er 15 år og har bursdag i april. Vi snakker lettsykkel for de som lurer : D Du kan jo ta alt av teori, kjøring og sånn når du er 15, men må vente til du er 16 med å ta teoriprøven. - Ari Gold Liten rettelse: 15 1/2 for teoriprøva. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det som godkjenner lappen på lett-mc er jo oppkjøring. Teori kan man ta et halvår før man fyller 16. Trudde ikke på meg, Martin? xD Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Teorikurset er vel ikke obligatorisk, men er frivillig og er en god hjelp til teoriprøven om jeg ikke tar heelt feil? Lenke til kommentar
Nerfy Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 stemmer, er ikke obligatorisk, men hjelper veldig Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hva koster det vanligvis da? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er vel slik at man må ha fyllt 16 år for å ta teoriprøva til moped, siden det bare er det som avgjør om du får lappen, og man kan ta den et halvt å rfør til lett fordi det også er oppkjøring for å få den lappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå