Gjest Sjenert Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 For en tid tilbake (nærmere bestemt i juni) hadde jeg fyllesex med en kollega fra jobben. Den gangen ble vi enig om å ikke ta den episoden alt for seriøst, noe som gikk greit. I ettertid har vi flørtet en del på jobben og rotet/kost litt når vi har truffet hverandre på byen o.l (alltid med promille involvert) Jeg merker at jeg begynner å falle for ham og lurer litt på om det er noe der også fra hans side. Som person er han ganske flørtete av seg så det er vanskelig å si om han mener noe som helst med flørtingen mellom oss, selv om det blir mer og mer av det. I det siste har vi snakket en del på msn om alt og ingenting og jeg føler at vi har en fin tone oss imellom. Men vi har også perioder der vi snakker svært lite, mulig det er fordi jeg sjeldent tar intiativ til samtale med ham , men heller venter til han sier noe til meg, kort sagt så erjeg redd for å vise interesse, noe som gjør at jeg i bunn og grunn snakker mer og er hyggelig med alle andre enn ham med mindere han snakker til meg. Grunnen til at jeg tror det kanskje kan være noe fra hans side også er at han for ikke så lenge siden har sendt sms og spurt om jeg vil komme å holde ham med selskap på jobben når jeg hadde fri (vi jobber begge på bensinstasjon så det kan bli noen lange og kjedelige vakter alene), det virket som om han virkelig ville at jeg skulle komme og det var en en litt annen stemning mellom oss en tidligere da jeg dukket opp den kvelden (uten at jeg hel tvet hva jeg skal sette fingeren på). Han har også vært der mens jeg har vært der alene og blitt igjen en stund etter stengetid, uten at jeg helt vet hva jeg skal legge i det. Greia nå er at jeg er veldig flink til å sende ut miksede signaler og vet at jeg kan virke i overkant avvisend, spesiellt ovenfor ham siden jeg liker ham men ikke vet helt hvor jeg har ham. Venner av meg mener jeg bare burde kjøre på, men vi jobber jo sammen så hvis jeg misstolker flørtingen hans og det ikke er noe der kan det bli litt pinelig på jobb. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er det ingen "trygg" måte å sjekke om han er interessert? Jeg har vanskelig for å tro at han er det siden han som sagt er ganske flørtete med alle han er i kontakt med, ikke bare meg. Han er veldig grei når vi har vakter sammen, tilbyr seg å gjøre arbeidsoppgaver for meg og sier han liker å jobbe sammen med meg i forhold til mange andre ansatte der, men det er jo mulig det er bare noe han sier for å ha noe å si, jeg vet ikke. Mange ganger når han kommer innom jobben for å hente noe eller lage seg mat snakker vi veldig lite og oppfører oss som bekjente (mye på grunn av meg tror jeg, siden jeg er veldig sjenert) Han sender ut mange signaler synes jeg, av og til er han helt "der", veldig intens og flørtete mens andre ganger virker han helt kald og uinteressert. Uff, dette ble litt langt, men jeg blir veldig takknemlig for alt av innspill, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre herfra, om jeg skal prøve å finne ut om det er noe der og isåfall hvordan, eller om jeg bare skal vente å se om han gjør noe mer. Er redd for at hvis han nå "prøver seg" på meg at han skal bli lei fordi jeg er så sjenert og gir så lite tilbake =/ hadde jeg visst litt mer hvor han står i dette hadde det kanskje vært enklere for meg og forholde meg til ham. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hehe dilemma. nei jeg aner ikke. hva med å gjøre med han det han gjør med deg? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Veldig vanskelig å si egentlig, men ut ifra det du sier så virker han iallfall litt interessert. Du kan prøve å gjøre til slik at dere starter samtaler 50/50. Det kan godt være at han ikke ønsker å være masete. Prøv å start samtaler med han av og til, kanskje blir dere sittende å prate samme heletiden Du kan jo selvfølgelig si det rett til han i edru tilstand, men det er jo litt risky. Det som også går an er å si det til han i fylla og spørre om han mente det seriøst dagen derpå. Har dessverre ingen waterproof metode på å finne ut om han liker deg eller ikke. Du har nok en magefølelse og det er ikke usannsynlig at den stemmer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Med mindre du er gift eller noe er det jo bare å kjøre på Det er vel ikke verre enn at du kan prøve å gi ham litt mer oppmerksomhet, og se om han gjengjelder denne. Hvis dere gir hverandre mye oppmerksomhet over lang nok tid baller det nok på seg, og plutselig innser dere at dere er veldig opptatt av hverandre. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Minner om Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Et innlegg er slettet. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå