RapSun Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 ??? Jeg Rapper Mest Men jeg vil ha en proffesional Hjemme Studio Kan dere si hva jeg trenger ? Helst IKKE pc-basert Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Helst IKKE pc-basert Mac? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Du trenger mye, kan bli dyrt! Søkte på google.no se selv [link] Endret 16. oktober 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Du trenger mye, kan bli dyrt! Søkte på google.no se selv [link] Et proffesjonelt studio vil nok bli dyrt ja, men jeg tror nok heller trådstarter mener et helt ok studio, et studio hvor han kan ta opp vokaler, eventuellt lage beats. Til trådstarter: Hva nøyaktig skal du bruke dette studioet til? Endret 16. oktober 2008 av Jnz Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Det virker ikke, slik jeg ser det, som om trådstarter har så veldig mye erfaring med studio, i og med at han spør så diffust ikke ser ut til å ane hva han trenger. Hvis dette er tilfelle vil det å da starte med et proffesionelt hjemmestudio være litt meningsløst og dyrt etter min mening. Start i det små, skaff deg et ok lydkort, en mic eller to, og et godt musikkproduksjons program, et keyboard eller andre instrumenter du måtte bruke. Dette kommer du langt med. Endret 16. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå