Gå til innhold

Treningsprogram for nybegynner (bump 22.10.08)

Anbefalte innlegg

Jeg trener nå litt fotball hver uke (én eller to ganger á halvannen time), men vil gjerne trene litt styrke også siden jeg er ganske spinkel. Hvordan skal jeg begynne, er det noen ferdige treningsprogrammer jeg kan starte med?

Siden jeg er helt fersk vil jeg gjerne ha et treningsprogram som er ferdig lagt opp, ikke bare råd om å trene ditt og datt.

Er 24 år gammel, 182 cm og ca 63 kg. Hvis det skulle ha noen nevneverdig betydning.

Edit:

Jeg har ikke kommet noe lengre og ikke fått noe utbytte av linkene. Noen som har ferdige nybegynner-programmer som vil passe "de fleste" ferskingene?

Gjerne noe som er skrevet på norsk. Hvilke øvelser, hvilken belastning og hvor mange rep. Så får jeg heller tilpasse hvis det føles feil :)

Endret av twisted_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da sier jeg med 101.5% sikkerhet at det er feil, Når jeg begynte å trene ga jeg blanke i alt som het kosthold, kan heller ikke si at jeg nå er så sturkturert at det gjør noe, men øker fordet, så og si at kosthold er alt er det ikke, men man får myyyye bedre resultatet på ett bra ksothold enn ett dårlig ett

Lenke til kommentar

Da spiste du iallefall nok til å få fremgang, ikke sikkert andre ville gjort det.

Har samme kosthold hele året, begynner å trene, bruke mer kcal dermed gå ned i vekt og ikke opp.

Grunnen til at resultatene uteblir hos folk er 99% kostens feil så man kan ikke si at det ubetydelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...