Mr_Mellingen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei Når jeg så på lista over innlegg jeg har skrevet i forskjellige emner så jeg at jeg hadde et i papirkurven hvorfor har jeg et innlegg der? har en admin slettet et innlegg eller noe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, ein moderator eller administrator har sletta eit innlegg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Sniker meg med her, da ingen tar seg bryet med å svare på min tråd. Hvorfor teller disse innleggene på post-counten? Endret 16. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 godt spørsmål, er vel kansje fordi de har telt før en admin sletta de Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Grunnen til at OT ikke regnes med er jo fordi det egentlig ikke sier noe om hvor "bra" en bruker er (ikke misforstå. Post-count er ikke alt, men det er lett for at de med 5000 poster blir tatt mer seriøst enn de med 3). Det samme burde jo gjelde for slettede poster. Jeg kan jo i teorien bare lage meg en ny bruker, skrive bare tull i en times tid, og få skyhøy postcount. Det er tilltak for å hindre dette (blant annet at OT ikke teller), men de er tydeligvis ikke gode nok. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sniker meg med her, da ingen tar seg bryet med å svare på min tråd. Hvorfor teller disse innleggene på post-counten? De teller ikke lenger nå telleren blir oppdatert. Dvs. at om du skriver et innlegg i dataforumet så blir det telt som en og den registreringen fjernes ikke selv om innlegget slettes. Men når man i ny og ne foretar en ny "opptelling" så telles ikke innlegg i papirkurven med. Nå har vi vel ikke foretatt en slik på over et år, så kanskje tiden er inne igjen. Vi får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg