Gå til innhold

Nytt skjermkort, holder 350w?

Smart Ass

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte å få meg ett nytt skjermkort når Far Cry 2 kommer ;)

Har en trofast 350w strømforsyning som jeg gjerne IKKE vil skifte ut (Grunnet penger/Unødvendig).. Er det noen skjermkort av nyere type som ikke trekker så mye strøm, tenkte at jeg kunne kjøpe en "molex-kontakt -> 4/6pins PCI-e kontakt" visst skjermkortet trenger ekstra strøm!

Kom gjerne med forslag, Speccs står i signatur!

Mvh PhenomenA!

Endret av PhenomenA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vanskelig å gi konkrete svar når det er snakk om strømforsyninger i den klassen. Om den er nogenlunde moderne (da altså ikke 4-5 år gammel) og som nevnt kan gi nok strøm på 12V (som er det skjermkort er avhengige av), så skal det gå greit, da HD4670 ikke trekker veldig mye mer enn ditt nåværende 8600GT.

edit: HD4670 er en del bedre enn et 8600GT, det vil nok ikke drive Far Cry med høye innstillinger, men det vil være et stort steg over det du har.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Er vanskelig å gi konkrete svar når det er snakk om strømforsyninger i den klassen. Om den er nogenlunde moderne (da altså ikke 4-5 år gammel) og som nevnt kan gi nok strøm på 12V (som er det skjermkort er avhengige av), så skal det gå greit, da HD4670 ikke trekker veldig mye mer enn ditt nåværende 8600GT.

edit: HD4670 er en del bedre enn et 8600GT, det vil nok ikke drive Far Cry med høye innstillinger, men det vil være et stort steg over det du har.

Takk så mye :)

Da går jeg for det, hvor er det evt. best å kjøpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...