Talker Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) I det siste (husker ikke i hvilken forbindelse det begynte) så virker det som det er noe som tar 100% av cpu kapasiteten min i noen få sekunder. Dette skjer ved gjevne mellomrom, forholdsvis ofte. Alt stopper unntatt musepekeren. Jeg hører også harddisken min jobber i 3 korte "bursts" Hva kan jeg gjør for å finne ut av dette? Endret 15. oktober 2008 av Talker Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ctrl-alt-delete->(oppgavebehandling)->Prosesser->sorter etter Minne (?)->sjekk hvem som "eier" prosessen->Hvis det er din bruker, kan du Avslutte Prosessen Har vista, men regner med at du skjønner hva jeg mener Ikke avslutt noen prosesser som ikke er "dine", for det kan ødelegge noe, evt føre til restart etc etc etc. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Har sett litt, men får ikke helt den oversikten jeg er kanskje trenger. Finnes det ert program som logger cpu-tiden til hver enkelt prosess? Da kan jeg lete etter et mønster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå