presets Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Heisann! Skal gå til innkjøp av en Honda MT fra en i Nordland.. Jeg har ingen mulighet til å dra opp dit selv og hente den.. Derfor.. hvordan får jeg den da transportert ned hit til Akershus? noen forslag? Mvh Vofl Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hvorfor har du ikke mulighet selv? - Bare å leie en tilhenger, så reise opp og hente den Eller, så kan du be fyren du kjøper av.. sende den avgårde med et transporteringsselskap, så betaler du frakt. Evt. Tog? Endret 15. oktober 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
presets Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Har ikke bil-lappen og foreldra mine har absolutt null gidd for å gjøre det..^^ Jaja.. tenkt på transportselskap som bring, tnt osv.. sendt Bring en mail.. Tog.. vel.. hvem kontakter jeg da? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Da kontakter du enkelt et firma som transporterer kjøretøy, som f.eks. autotransport. Lenke til kommentar
presets Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Har nå sendt en mail til autotransport. Har noen noen flere forslag? Ev. prisantydning på transport fra Hadsel i Nordland til Gjerdrum i Akershus? Autotransport tok bare imot bil-transportering.. Bring sa de muligens kunne ta oppdraget. Endret 16. oktober 2008 av Volfpac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå