Pivotal Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 haha, morro emne driter vel annenhver dag og har et helt ok kosthold Tror nok det varier sterkt, både basert på person til person og på kosthold. Med mindre man sliter med veldig mye veldig steinhard drit så tror jeg ikke man trenger bekymre seg så mye for hvor ofte man driter. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kan drite på kommando. Men jeg bruker alltid å drite klokken halv fem på mandag til fredag, så driter jeg ca. klokken 18:00 på søndager. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan gå 4-5 dager uten å bajse jeg og, men spiser aldri frukt eller grønnsaker (kun potet). Spiser ganske lite også så det er vel sikkert grunnen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan gå 4-5 dager uten å bajse jeg og, men spiser aldri frukt eller grønnsaker (kun potet). Spiser ganske lite også så det er vel sikkert grunnen. Samme her. Uansett hvor mye jeg ønsker å drite så klarer jeg det ikke. Har gått 5dager uten å drite nå Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Denna uka her har jeg vært jævlig hard i magan, så jeg har ikke fått driti "dosen" min som jeg pleier. Men tror kroppen fungerer slik at, om den vil ha ut bæsj, så kjører den på. = Du driter på deg, om du ikke rekker dassen. Noen her kan jo prøve? Holde seg til man bare MÅ drite? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 legge kabel er mad tilfredstillende, hadde blitt skuffa uten mitt daglige høydepunkt Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kan være ei uke - 10 dager mellom mine 'store' do-runder. Jeg klarer meg fint, er det motsatte av overvektig, og har et veldig godt fordøyelsessystem (ikke at det har noe å si). Lenke til kommentar
Gjest Tor Håkon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har ikke bæsja på snart 3 dager, men etter jeg leste denne tråden fikk jeg det faktisk til... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kan anbefale alle som sliter med at de driter sjeldent å drikke cultura. Det hjalp ihvertfall meg Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sjokomelk å røyk fungerer på meg:) Slår aldri feil Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sjokomelk å røyk fungerer på meg:)Slår aldri feil Kaffe å røyk gjør at jeg nesten driter på meg : p Lenke til kommentar
Gjest meg Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Spiser man lite driter man lite. og næringene du spiser trenger vell kroppen da, så er ikke mye som skal ut da.. Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nei, det er ikke farlig å bæsje for lite. Imidlertid kan langtidseffekten av hard avføring være hemoroider og enda lengre utposninger på tykktarmen (divertikler). Men så lenge du ikke plages av at avføringen er hard, er det greit å bare bæsje annenhver dag. Hvis den er hard da? Ofte må jeg på do, men klarer ikke. Pleier å gå på do ca. en gang i uken. Etter at jeg begynte å drikke vann når jeg står opp(før jeg spiser) har det gått greit hittil. Har et sukkerforstoppelsesmiddel på lur når jeg trenger. Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Til vanlig er det ofte daglig, men med en hovedhånd som ikke fungerer skikkelig har det blitt færre dobesøk, da det å bruke feil hånd er noe dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg