wûst Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Denne som gjelder nå: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=106840 Med hjelp fra Morten K Endret 16. oktober 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det første jeg vil påstå, er å si at hvis du henger deg litt opp i å kjøre spill på maks ville jeg ikke valgt noen av skjermkortalternativene du har der. Vil også påstå at Kompletts ferdige gamerpcer er bedre, dog ville valgt en raskere cpu til gaming enn hva komplett har valgt, men det er jo enkelt å ordne hos Komplett. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den Dell maskinen er rett og slett latterlig dyr i forhold til ytelsen. Kjøper du denne,så får du mye mer for pengene. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Den så bra ut den siste der Morten. Ingenting du ville ha forandret på den? jeg har kun (foreløpig) trådløst nettverk hjemme, så jeg burde/må vel slenge på et trådløst nettverkskort også? Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har også tenkt å kjøpe ny stasjonær snart, men er litt i tvil mellom 2 stykker (eller eventuelt andre veldig bra tilbud). Alternativ 1 Alternativ 2 Vet det ikke er stor forskjell, bortsett fra litt på ekstra-utstyret. (Har forresten ikke tenkt å spille Warhammer Online) Har et helt ok tastatur fra før, og har også mus (Logitech g5) så trenger egentlig ikke det. Da trenger jeg egentlig mer høytalerne som følger med i alternativ 2. Men det jeg lurte på var om noen har noen formening om hvilken av disse jeg bør velge med tanke på hardware? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Den så bra ut den siste der Morten. Ingenting du ville ha forandret på den? jeg har kun (foreløpig) trådløst nettverk hjemme, så jeg burde/må vel slenge på et trådløst nettverkskort også? Jeg hadde kanskje byttet kabinett og psu. For eksempel Antec P182 og en Mist psu. Da bør du ha et trådløst kort også ja. Endret 15. oktober 2008 av Morten K Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvilke av de trådløse kortene ville du valgt av de alternativene som er der? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har også tenkt å kjøpe ny stasjonær snart, men er litt i tvil mellom 2 stykker (eller eventuelt andre veldig bra tilbud). Alternativ 1 Alternativ 2 Vet det ikke er stor forskjell, bortsett fra litt på ekstra-utstyret. (Har forresten ikke tenkt å spille Warhammer Online) Har et helt ok tastatur fra før, og har også mus (Logitech g5) så trenger egentlig ikke det. Da trenger jeg egentlig mer høytalerne som følger med i alternativ 2. Men det jeg lurte på var om noen har noen formening om hvilken av disse jeg bør velge med tanke på hardware? Takk for hjelp! Jeg synes ingen av de 2 er gode valg,når du får denne maskinen til samme pris innkludert 24" skjerm. Den er like bra som Komplett's maskiner,så skjermen får du jo nesten "gratis" av Netshop. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvilke av de trådløse kortene ville du valgt av de alternativene som er der? Dette kortet ser bra ut,men trådløse kort er jeg ingen ekspert på. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 OK, det blir ikke så viktig med nettverkskort nå, tar det senere. Hvor mange Watt bør jeg ha i strømforsyningen da? Og, det jeg lurer mest på: Hva tror du om skjermkortet som er satt som standard? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 OK, det blir ikke så viktig med nettverkskort nå, tar det senere. Hvor mange Watt bør jeg ha i strømforsyningen da? Og, det jeg lurer mest på: Hva tror du om skjermkortet som er satt som standard? Strømforsyningen som er satt opp som standard holder,men jeg ville byttet til en Corsair strømforsyning. De er svært stillegående og av høy kvalitet. Skjermkortet er svært bra. Faktisk et av de beste på markedet i dag. Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk for hjelp Morten! Tror faktisk jeg går for den Netshop-pcen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Takk Morten! Hvilke av de Corsair'ene ville du ha tatt av de alternativene da? Er snart ferdig med oppsettet nå EDIT: Ser jo nå at en Corsair strømforsyning ikke er i noen av de alternativene, så hvilke av de som er der er stillegående og gjør en god jobb? Endret 16. oktober 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk Morten! Hvilke av de Corsair'ene ville du ha tatt av de alternativene da? Er snart ferdig med oppsettet nå EDIT: Ser jo nå at en Corsair strømforsyning ikke er i noen av de alternativene, så hvilke av de som er der er stillegående og gjør en god jobb? Da velger du en Mist 650 watter. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Takker har et spørsmål til på rappen Hva mener du om hovedkortet? Bør jeg bytte det til noe av de andre? Lenke til kommentar
jegerveldigdum Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hadde jeg vært deg ville jeg gitt pengene til veldedighet! Du vil føle deg bedre da! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Har for øyeblikket mer lyst på PC. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Takker har et spørsmål til på rappen Hva mener du om hovedkortet? Bør jeg bytte det til noe av de andre? MSI lager stort sett bare middels gode hovedkort. Hvis du skal overklokke,så velg heller Asus Rampage. Da bør du også velge bedre ram. For eksempel Mushkin PC8000 til 350 kr mer. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ikke tenkt å overklokke. Men jeg skal ha Vista 32-bit, da er det lurest og bare ha 2GB RAM? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei, så mye RAM som mulig, selv om 32-bit bare kan utnytte 4GB totalt. Hvorfor har du bestemt deg for 32-bit egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå