Gå til innhold

Stor dag for janteloven!

_Johan_

Anbefalte innlegg

Yes, som stor tilhenger av janteloven, med støtte i sikkert 99.9% av resten av norges folk:) Må jeg si at IDOL i går var en sann gledes dag...

At Gro går ut, (det var vel det hu het,) var en sann fryd. Det er greit at man er glad i seg selv, men når det står tattovert inn i panna de at du elsker deg selv så jævlig mye, og tror du eier verden så bra, så må jeg takke det norske folk over at de lot være å stemme på den Kylie Minogue rippoffen! Likte eller ikke måten hu sang seigmenn på, men det får så være.

Neste gang må den lille 16år gamle nordledning klysa gå ut, som nå begynner å bli så glad i seg selv at han tørker rompa si med bare det beste innen hindusk spesialt behandlet og forkynnet av de beste prester nede i det ladet dopapir...

So må han homo epsen ut, fordi han er bare en person jeg ikke takler...

Samme med hu trønder berta,,, som burde komme ut ifra det milijøet, for å kunne komme tilbake til bakken før hu blir 100år... Virker ut som hu takler det dårlig, er for hyper,,,

Så til sist burde Kurt vinne, siden han virkelig har en god stemme, og faktisk greier å holde bena sine planta på jorda! Han virker ut som en sympatisk kar :)

Thats all, and my the jantelov live ! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så til sist burde Kurt vinne, siden han virkelig har en god stemme, og faktisk greier å holde bena sine planta på jorda! Han virker ut som en sympatisk kar :)

Jeg følger dessverre ikke så mye med, men har sett det en eller to ganger. Jeg er helt enig i at et par av de folka virker som om de tror at de eier verden.

Jeg er også enig i at Kurt har en utrolig bra stemme, og fortjener å komme meget langt, men jeg håper Tone (Bergen 16 år) vinner.

Lenke til kommentar
Likte eller ikke måten hu sang seigmenn på, men det får så være.

Pop jenter som prøver seg på Seigmen burde vært brent! Å ta så bra musikk, og rævpule (gikk det?) den sånn. Burde vært fengselsstraff for det!

So må han homo epsen ut, fordi han er bare en person jeg ikke takler...
Jepp!

Samme med hu trønder berta,,, som burde komme ut ifra det milijøet, for å kunne komme tilbake til bakken før hu blir 100år... Virker ut som hu takler det dårlig, er for hyper,,,

Thats all, and my the jantelov live ! ;)

Jeg er så enig som det går an å bli!

Lenke til kommentar

Jeg gliste skikkelig når Guro gikk ut, det hadde hun godt av. Håper og tror at vi aldri får se noe mer til henne, hun kan ikke komme langt med den personligheten hun har.

Tone synger jo bare stille, rolige sanger, men det var gøy at hun fikk være med igjen, så ble Guro den første som ble stemt ut for godt.

Linn synger fryktelig, hun går nok ut snart.

David virker teit, og er nok i finalen fordi han er den eneste unge gutten som fjortissjentene kan stemme på.

Gaute synger veldig bra, han kommer nok langt.

Men Kurt er best! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...