mrs.robinson Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nå har ikke jeg engang forsøkt å sette meg inn i hvordan den funker, men kan det være at de har SATA-grensesnittet for at den skal være mulig å boote fra? Nei den har nok ikke SATA grensesnitt. Er nok PCI-e grensesnitt ja. Og det er også en av grunnene til at hastigheten er så vanvittig. Linux booter allerede fra PCI-e og med nye drivere vil dette også gjelde windows. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sendte en e-post til de og spurte om det kom en pci-e x1 versjon. Har ikke fått noe svar. Kom igjen folkens! Nå starter vi en e-postkampanje. Alle maser i kor! Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 når kommer disse i salg og hvor kan jeg kjøpe en slik? ser dette som et alternativ til SSD-raid til boot. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sendte en e-post til de og spurte om det kom en pci-e x1 versjon. Har ikke fått noe svar. Kom igjen folkens! Nå starter vi en e-postkampanje. Alle maser i kor! Hvilket marked skulle det dekke? Hvem i alle dager kjøper en så dyr sak og struper den i en PCIe1x-port? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå