Flamme73 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er forelska i en jente som jeg tror liker meg og Jeg bor på en rideskole og hun går der. Hun blir alltid sjenert når hun ser meg på ekte... Adda meg på msn uten at vi var noe særlig kjent Prater alltid til meg, spør meg om masse... over msn Fikk tak i nummeret mitt og sender sms til meg (uten at vi var noe kjent) Som eneste gutt på en rideskole med nesten bare jenter merker jeg jo noe iblandt og så det virker som hun liker meg men vet fortsatt ikke og ikke faen om jeg tør og spørre henne. Ossen kan jeg eks finne ut om hun liker meg bedre Kjenner en venniine av ho men tror ikke jeg kan si dette til henne fordi er redd for at hun løper rett til jenta og sier alt. Noen måte og finne ut mer på? Noen måter det blir enklere/ større sjangse får og spørre? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 tbh er det begrenset med råd man kan gi i sånne tilfeller, ihvertfall som jeg har erfart. det greieste rådet er vel egentlig bare å manne deg opp og spørre om hun vil være med på date eller noe sånn //Blarcky Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Enig. Drit i at du er sjenert. Spør likevel. Hun kommer ikke til å bite deg (ikke til blods ihvertfall), og hun kommer neppe til å slå. Lenke til kommentar
Lovahboyh Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det at hun snakker med deg ofte på msn, er et svar på at hun kan like deg. Det at hun sender meldinger til deg på telefonen, kan også være et svar på at hun liker deg. Hun har vist deg at hun liker deg og venter sikkert i dette øyeblikk på at du skal ta det ekstra skrittet. Hun har gjort mye av startarbeidet, nå er det din tur til å brette ut armene og ta å bryte kjærlighetsmuren. Hvis du ikke tørs å si det til henne ansikt til ansikt at du vil bli bedre kjent med henne over en date, så si det i hvertfall på sms! Skriv meldingen din, også lar du den bare ligge på bordet i en god stund mens du manner deg opp. Så går du bort til mobilen og trykker på "send". Og da er det gjort ! Sånn som det ser ut nå vil du ende opp med å få et positivt svar. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Okei, jeg skal fortelle deg en liten ting jeg - følg godt med for her kommer fasiten! Jeg har vært og er fortsatt dødsens forelsket i en jente jeg kjenner ganske godt. For en liten stund siden så tok jeg mot til meg å spurte henne rett ut om hun var interessert i noe mer. Jeg klarte rett og slett ikke å gå lenger uten å vite. Jeg var rimelig sikker på at hun var interessert i meg, alt har faktisk tydet på det - og mange rundt meg har spurt meg hvorfor vi ikke er sammen. Vel, det viste seg at hun ikke var interessert i noe mer, men jeg skal fortelle deg en ting. Det føles helt jævlig akkurat nå, men nå vet jeg i alle fall hvor jeg står. Jeg har fått et svar, et svar som ikke er det svaret jeg ønsket meg, men nå vet jeg. Det er mye bedre å vite enn å ikke vite. Lykke til! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Spørr henne rett ut. Er du sjenert, spørr henne på msn. Endret 16. oktober 2008 av Wooho Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Okei, jeg skal fortelle deg en liten ting jeg - følg godt med for her kommer fasiten! Jeg har vært og er fortsatt dødsens forelsket i en jente jeg kjenner ganske godt. For en liten stund siden så tok jeg mot til meg å spurte henne rett ut om hun var interessert i noe mer. Jeg klarte rett og slett ikke å gå lenger uten å vite. Jeg var rimelig sikker på at hun var interessert i meg, alt har faktisk tydet på det - og mange rundt meg har spurt meg hvorfor vi ikke er sammen. Vel, det viste seg at hun ikke var interessert i noe mer, men jeg skal fortelle deg en ting. Det føles helt jævlig akkurat nå, men nå vet jeg i alle fall hvor jeg står. Jeg har fått et svar, et svar som ikke er det svaret jeg ønsket meg, men nå vet jeg. Det er mye bedre å vite enn å ikke vite. Lykke til! Støtter dette fullt ut! Jeg har gått lenge uten å vite, og da jeg endelig spurte fikk jeg svaret "kanskje", og tro meg, det er helt jævlig. Jeg foretrekker nesten et nei fremfor "kanskje", ettersom jeg vet hvor jeg står i det tilfellet, som NikkaYoichi sier. EDIT: Og ja, du kan godt spør på MSN som Wooho foreslår. Skriv spørsmålet, tell til 10 og på 10 trykker du "send"!. Endret 17. oktober 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Crash and burn! Eneste måten å komme seg noen vei på. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen måte og finne ut mer på? Noen måter det blir enklere/ større sjangse får og spørre? Hvorfor lurer du så fælt på hva hun føler, syner og mener.? Er det det som bestemmer om du skal prøve deg eller ikke? Burde ikke det viktige være hva du synes, om DU har lyst til å prøve deg eller ikke? Og at du har lyst er det jo ingen tvil om med tanke på denne tråden. Hun oppfører seg på ingen måte uinteressert, så hva er det du venter på? Du har mye å tjene og lite å tape. Og du veit at du vil angre senere hvis du ikke gjør noe Men jeg ville nok holdt meg unna å spørre. Ta litt initiativ, forslå at dere skal finne på noe. Feks se den nye "dritkule filmen du har fått" eller noe annet som passer deres interesser. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du kan jo si: "Skal vi praktisera ridskolan?" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå