SAS1984 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Weeeeyy... I kveld, så kommer oppdatering nummer 1 til COD:WaW Betaen: - De øker level Capen til 24 (Nye våpen, perks og challenges) - De legger til noen HARDCORE-spillelister - De legger til Search and Destroy kilden er hentet fra Treyarch´s Community Manager JD2020, på deres offisielle hjemmeside: "Hey guys! Just wanted to give you a heads-up, tomorrow's a big day. We have an update coming to the BETA that will introduce the following: - Raise the level cap to 24 (new weapons, perks, and challenges) - Introduce some Hardcore playlists - Add a Search & Destroy playlist As I mentioned in an earlier sticky, we have collected your feedback and are aware of some anomalies with the BETA. That feedback has been invaluable, and keep it coming. You may not see all the bug fixes tomorrow, but let it be known we're working tirelessly to make sure all the problems are fixed for release. Also, check out GameTrailers for our new Multiplayer trailer. That trailer will be up on the front page of COD HQ later today! Regards, -JD" EDIT: Etter en kjapp titt, så får vi av våpen og perks unlocked: Bolt action rifle: Mosin-Nagant (21) Rifles: M1 Garand (17) Machine Guns: DP-28 (13) Perks: Bomb Squad (16) Bouncing Bettyx2 (24) Camouflage (12) Martyrdom (20) Ordnance Training (12) Endret 17. oktober 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da blir det M1 Garand ikveld! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da blir det M1 Garand ikveld! HELL YEAH Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dette var gode nyheter for fredagskvelden Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Når i kveld skulle den updaten til beta'en komme? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Når i kveld skulle den updaten til beta'en komme? Det er det ingen som vet, da de ikke har satt noen tid Får bare smøre oss med tålmodighet Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 serverne blir vel ned noen timer også. litt kjipt på en fredagskveld... Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg ville tippet på at oppdateringen kommer kl.00.00 Norsk tid /06:00 PM EST/03:00PM WST Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Etter alt det negative som har blitt sagt om spillet her, ble jeg positivt overaska. Elska stemningen, og gameplayet. Men at gameplayet var bra, var jo ikke så rart siden det er som tatt rett ut av CoD4. Men stemningen og sceneryet var knallbra! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Etter alt det negative som har blitt sagt om spillet her, ble jeg positivt overaska. Elska stemningen, og gameplayet. Men at gameplayet var bra, var jo ikke så rart siden det er som tatt rett ut av CoD4. Men stemningen og sceneryet var knallbra! Helt enig, skjønner ikke alt sytet om at der så dårlig. Spiller heller dette framfor COD4! (mest pga. settingen egentlig) Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 har updaten kommet ? gidder ikke slå på boxen. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 har updaten kommet ? gidder ikke slå på boxen. Det virker som om updaten har kommet. Leste litt på Xbox.com forumet. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 updaten er her! endelig Search and Destroy! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det lovet bra i starten; CoD 4 med kulere våpen og andre maps, akkuratt slik jeg ville ha det. Dette var ikke tilfellet: Våpenbalansen suger kraftig og mapsa er elendige. De kunne lett ha gjort noen små tweaks på wåpna og lagd nye map, og fått et spill som hadde vært knallbra, men nei, nå suger det bare. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 For meg er det ingenting som heter hardcore lenger. Er førstemann til å få 7 kill streak som vil vinne. Bikkjene dreper ALTFOR lett på hardcore. Blir altfor ubalansert. Er også jævla lei av å ikke høre folk som står 5 meter unna som står og skyter på meg, hva skjer med det? Hvis de ikke fikser Roundhouse sin bug som gir folk mulighet til å gå under jorda og skyte deg, eller den buggen på den japan banen på dagen, hvor folk kommer seg opp på taka, før release, så gidder jeg ikke kjøpe det heller.. Er ikke noe fett å spille når det er sånn at alle driver og bugger seg rundt på mapsa.. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Helt greit, ingenting spesielt, syns du dør litt for fort, men nå er jeg vant med Halo 3 og Gears of War. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det lovet bra i starten; CoD 4 med kulere våpen og andre maps, akkuratt slik jeg ville ha det. Dette var ikke tilfellet: Våpenbalansen suger kraftig og mapsa er elendige. De kunne lett ha gjort noen små tweaks på wåpna og lagd nye map, og fått et spill som hadde vært knallbra, men nei, nå suger det bare. Her spiller vi tross alt beta-versjonen, så det er nettopp ting som våpenbalase og slikt folk skal gi tilbakemelding om. Er jo hele vitsen med at de har beta. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Eh, ja. For de kommer til å endre på mye av det. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det blir vel Gears som kommer til å dominere i November måned (+ litt til), ikke dette - dessverre. Passer meg fint egentlig.. Kjipt med 2 stk kongespill samtidig. Lenke til kommentar
bas Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Det lovet bra i starten; CoD 4 med kulere våpen og andre maps, akkuratt slik jeg ville ha det. Dette var ikke tilfellet: Våpenbalansen suger kraftig og mapsa er elendige. De kunne lett ha gjort noen små tweaks på wåpna og lagd nye map, og fått et spill som hadde vært knallbra, men nei, nå suger det bare. Her spiller vi tross alt beta-versjonen, så det er nettopp ting som våpenbalase og slikt folk skal gi tilbakemelding om. Er jo hele vitsen med at de har beta. Sjansen for at det blir rettet til release er vel minimale, kommer vel sikkert i en patch etterhvert. Noen som har spilt Hardcore modes, hørte rykter om at team killers endelig blei kicka etter 2 team kills eller noe i den dur, stemmer det? Endret 18. oktober 2008 av bas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå